Der er bare en håndfuld spillere jeg simpelthen ikke vil have uanset hvor gode de er. Jeg vil hellere have en sæson som sidste, end vinde med bruno G, Bruno F og rodri på midtbanen.
Der må være plads til principper. Snyd og ulidelige cunts, det er ikke worth it.
Det er et helt i orden princip
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.