Snak

Mere indhold efter annoncen
HoA lægger lidt is på historien. Glimrende.
Kia Joorabchian is heavily involved in all the noise you hear about Bruno G.

Newcastle are yet to receive any contact from Arsenal.

If the player pushes and we make a serious offer, I will update. Until then just chill out.

Opdateret:
To clarify, the intermediaries have spoke to Newcastle. A verbal offer was made using this mechanism for exploratory reasons.
Var det ikke Kia, der var i lommen på Raúl? Hold kæft et rod de lavede.
Arsenal. Lyngby. Tranmere. "Vi skal ikke tro, vi er så gode, som vi er."
Jo, Kia fik relativ stor magt i Arsenal mens Raul var chefen.
Nu snakkes der også om Hjulmand.

Jeg vil egentligt hellere bare se MLS og Nørgaard få mere tid til at frigøre Zubimendi og Rice. Jeg forstår ikke helt behovet når Merino også er tilbage, men okay Arteta har selvfølgeligt sine erfaringer og perspektiver fra træning vi ikke kan vide noget om.

Synes ikke vi behøver en grov oprydder type ala Guimaraes eller Hjulmand, tvært imod.

Bouaddi vil være en direkte konkurrent til MLS, så ham er jeg ikke slet ikke til, og det er for optimistisk at have 2 så unge spillere til samme plads.

Jeg ser det sådan her. Vi har til 6´eren Zubimendi, Nørgaard (og Rice. MLS er nok ikke klar til at spille 6´er endnu, selvom han vist nok har spillet pladsen på ungdomsholdene), til 8´eren har vi Rice, Merino og MLS (og måske endda Kai og Ødegaard), og til 10´eren har vi Ødegaard, Eze, Vieira, Nwaneri og Dowman.

Vi er derudover alle enige om, at Rice skal hviles mere - især når han nu også har fortalt, at han det seneste halve år har spillet med smerter. Han skal derfor ikke være den primære afløser for Zubimendi eller stå med den alene, såfremt Zubimendi skulle rejse hjem.

Vi er dog enige om, at Vieira er helt ude, at Kai som 8´er en nødløsning på samme måde, som Merino er det som 9´er, og at Nørgaard er blevet vejet og fundet for let til selv bare almindelige PL-kampe. Derfor:

6: Zubimendi
8: Rice, Merino, MLS
10: Eze, Ødegaard, Nwaneri og Dowman

Vi skal derfor helt klart have fokus på 6´eren og i mindre grad 8´eren, og der vi skal ikke have flere talenter ind til pladserne, medmindre vi sælger dem. Jeg siger derfor nej til Paz og Bouaddi men ja til Bruno G til en rimelig pris pga. alder.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Krook, jeg er enig. Frygter bare om vi kan.
HoA:
As far as I am aware this is what has been going on. Arsenal were interested in Fernandes / Tonali / Pablo Barrios (exclusive). When Tonali was offered to us at the end of January, it peaked everyone´s interest at the club. Berta kept in contact as did City. It became clear the deal was not feasible due to Newcastle wanting £85m or even more. To further add, the agent fees are incroyable. Barrios was not available for several reasons. Fernandes is heavily involved with Jorge Mendes and it became quickly apparent that there would be a bidding war at a minimum of £85m. It has now even been stated, ´whoever pays the most can have him´.

Berta then made contact multiple times to explore the situation of Alex Scott, the interest is real and there was a feeling a potential bargain could be secured around £65m. Bournemouth began to panic while Alex Scott was out in the USA with the England pre camp and want to rush to secure a renewal for Scott with a possible release clause. Their stance currently is he is not for sale at any price.

Is it becoming apparent we have approximated budget for the midfielder? (Investing in other areas)

As for Bruno G let me clarify… Berta made contact with his camp via Kia. A loose offer below £60m was floated to Newcastle via these middle men to understand their appetite for any deal. Newcastle say he is not for sale. Kia being involved is something you must keep an eye on for reasons every Arsenal fan should be aware of. When an offer is serious, it is officially submitted to the club hence me saying Newcastle have had no contact yet from Arsenal as of 9am. Newcastle will not lose both of their midfielders, so maybe Berta tried a cheeky offer before the Tonali deal has gone through. Until a serious offer is presented or our budget changes, we wait.

Arsenal have contacted the likes of Bouaddi / Kone and others I don’t want to discuss yet but no one else is providing these step by step updates and its incredibly exhausting. Personally think Bouaddi or Bruno would be incredible.
Synes ikke vi behøver en grov oprydder type ala Guimaraes eller Hjulmand, tvært imod.


Guimaraes er da ikke i nærheden af at være en oprydder. Han er svinsk, ja, men hans største styrke er hans tekniske kvalitet. Han er voldsomt dygtig på bolden i stort set alle faser.

Var han ikke halvgammel og et ordentligt røvhul, så ville han da være noget nær den perfekte spiller ved siden af Rice.
Klart han er teknisk dygtig når han er på bolden, men han er stadig en grov duel spiller, der mest gør sig uden bold.

Han passer perfekt til Newcastle. Zubi passer bedre til vores spil.

Vildt at han har 9 mål i PL i år.
Klart han er teknisk dygtig når han er på bolden, men han er stadig en grov duel spiller, der mest gør sig uden bold.

Tænker du står ret alene med den holdning, i hvert falde ikke en jeg på nogen måde kan genkende, at han skulle gøre sig mest uden bold.

It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Annonce