Jeg må lægge mere mærke til ham, når nu du insisterer på at han er så god. Men jeg mener nu stadigvæk at vi operer på et andet niveau, som han skal bevise sig på før han bare kan træde ind. Det er ikke en billig baggrund at være Newcastles måske bedste/vigtigste spiller, men det er stadig kontekstuelt. Han brænder heller ikke banen af for Brasilien endnu.
Snak
I går 08:52
Jeg tænker lidt på en CM med Bruno og Zubimendi.
Jeg kan ikke komme i tanke om en konstellation med større forskel i personlighed end den duo - kan I?
Ikke at det betyder noget sportsligt, men det var bare en sjov tanke.
Bruno ser i øvrigt irriterende stærk ud i alle analyser man kan læse. Sportsligt er det noget nær det perfekte køb.
Jeg kan ikke komme i tanke om en konstellation med større forskel i personlighed end den duo - kan I?
Ikke at det betyder noget sportsligt, men det var bare en sjov tanke.
Bruno ser i øvrigt irriterende stærk ud i alle analyser man kan læse. Sportsligt er det noget nær det perfekte køb.
I går 08:56
Jeg er virkelig også klar på, at Bruno skal signes. Men også meget spændt på, hvilken betydning det har for, hvem der så skal forlade klubben. Nør er jo oplagt, men samtidig er det heller ikke samme profil - både på og udenfor banen.
Hvad tænker I? Hvem ryger i tilfælde af, at Bruno signes?
Hvad tænker I? Hvem ryger i tilfælde af, at Bruno signes?
I går 09:17
Jeg tror man bygger videre på bredden. Jeg tænker ikke nødvendigvis man kommer til at se en af de større profiler på midtbanen forsvinde, hvis Bruno kommer. Nør ryger dog helt sikkert.
Zubi spillede alt for mange kampe sidste sæson. Samme gjorde Rice. Med Bruno, Rice, Zubi, Merino Og MLS til de 2 centrale pladser er det perfekt.
Zubi spillede alt for mange kampe sidste sæson. Samme gjorde Rice. Med Bruno, Rice, Zubi, Merino Og MLS til de 2 centrale pladser er det perfekt.
RedigeretI går 10:11
Har i set Bruno spille til VM? Der har han også set fremragende ud. Men er alderen også noget der bekymrer jer? Man må gå ud fra hans niveau kun falder fra nu af, må man ikke?
Og hvad med personligheden? Er det ikke lige sådan en man skal gå en stor bue udenom og det der har gjort holdet så harmonisk, at sådanne ikke er i truppen, som man så med Aubameyang?
Og hvad med personligheden? Er det ikke lige sådan en man skal gå en stor bue udenom og det der har gjort holdet så harmonisk, at sådanne ikke er i truppen, som man så med Aubameyang?
I går 10:58
Og hvad med personligheden? Er det ikke lige sådan en man skal gå en stor bue udenom og det der har gjort holdet så harmonisk, at sådanne ikke er i truppen, som man så med Aubameyang?
Skal man tro Newcastle fans, så er de alle helt vilde med ham. Han har personlighed,men lader bestemt ikke til at være en der skiller omklædningsrummet.
Skal man tro Newcastle fans, så er de alle helt vilde med ham. Han har personlighed,men lader bestemt ikke til at være en der skiller omklædningsrummet.
I går 12:26
Det har jeg intet belæg for, det var en bange fornemmelse ud fra spillestil, attitude og opførsel. Men hvis han er fuldstændig genial i et omklædningsrum er det næsten en no brainer, for han er satme god
I går 12:40
Han lader ikke til at være en type, der skaber splid internt. Og hvis man køber ham, så går det nok at han er en cunt, så længe han er vores cunt.
I går 13:47
Vi mangler en cunt, selvom Gabi (ind-i-mellem med rette) opfattes som én sådan af flere fangeupperinger.
Med fare for at lyde som en Graver/Tøffe-type, så har jeg stadigt svært ved at tilgive Rice for hans insisteren på at samle Bernardo Silva op fra græsset, for at undskylde en hård tackling efter denne ved flere lejligheder har lavet et hav af svinske (efter-)tacklinger mod vores spillere. Det giver modstanderen en mental fordel, hvis man giver indtryk af at kunne kues.
Artets har også udtalt at han kan være bekymret for, at vi er for pæne i det.
Ikke fordi jeg bryder mig om svinsk spil. Tværtimod, men man må hyle med de ulve man er i flok med.
Giv mig en latinsk cunt a la Rodri og Caicedo.
Med fare for at lyde som en Graver/Tøffe-type, så har jeg stadigt svært ved at tilgive Rice for hans insisteren på at samle Bernardo Silva op fra græsset, for at undskylde en hård tackling efter denne ved flere lejligheder har lavet et hav af svinske (efter-)tacklinger mod vores spillere. Det giver modstanderen en mental fordel, hvis man giver indtryk af at kunne kues.
Artets har også udtalt at han kan være bekymret for, at vi er for pæne i det.
Ikke fordi jeg bryder mig om svinsk spil. Tværtimod, men man må hyle med de ulve man er i flok med.
Giv mig en latinsk cunt a la Rodri og Caicedo.