Jeg er mest overrasket over, at folk er så sikre på vores nuværende midtbane. I min oprik er Rice den eneste af de nuværende midtbanespillere, der ikke er et stort spørgsmåltegn ud for - og han har spillet ALT for meget.
- Zubi med en stærk første halvsæson og faldt sammen i anden, og han spillede også alt for meget. Niveau til august er pt. i bedste fald ukendt.
- MLS er et stortalent, som Arteta brugte alt for lidt på midten i sidste sæson. Stærk sæsonafslutning, men hvor meget er recency bias og hvor meget er niveau over en hel sæson?
- Merino har i min optik vist, at han ikke er dygtig nok til at spille på midten i Arsenal. Det går simpelthen lige en tak for langsomt i både tanke og handling. Brugbar i cup-turneringer mod inferiøre modstandere, som spoiler og som taktisk alternativ på 9´eren, men ikke mere end det.
- Nørgaard har reserveniveau og Arteta vil ikke bruge ham. Han skal ikke have indflydelse på indgange omkring starteren overhovedet.
Giv mig Bruno G og en profil til venstrekanten, og så kan resten af tilgangene denne sommer defineres ud fra afgange (f.eks. erstatning for Ødegaard, Calafiori, White).
- Zubi med en stærk første halvsæson og faldt sammen i anden, og han spillede også alt for meget. Niveau til august er pt. i bedste fald ukendt.
- MLS er et stortalent, som Arteta brugte alt for lidt på midten i sidste sæson. Stærk sæsonafslutning, men hvor meget er recency bias og hvor meget er niveau over en hel sæson?
- Merino har i min optik vist, at han ikke er dygtig nok til at spille på midten i Arsenal. Det går simpelthen lige en tak for langsomt i både tanke og handling. Brugbar i cup-turneringer mod inferiøre modstandere, som spoiler og som taktisk alternativ på 9´eren, men ikke mere end det.
- Nørgaard har reserveniveau og Arteta vil ikke bruge ham. Han skal ikke have indflydelse på indgange omkring starteren overhovedet.
Giv mig Bruno G og en profil til venstrekanten, og så kan resten af tilgangene denne sommer defineres ud fra afgange (f.eks. erstatning for Ødegaard, Calafiori, White).