Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er mest overrasket over, at folk er så sikre på vores nuværende midtbane. I min oprik er Rice den eneste af de nuværende midtbanespillere, der ikke er et stort spørgsmåltegn ud for - og han har spillet ALT for meget.

- Zubi med en stærk første halvsæson og faldt sammen i anden, og han spillede også alt for meget. Niveau til august er pt. i bedste fald ukendt.
- MLS er et stortalent, som Arteta brugte alt for lidt på midten i sidste sæson. Stærk sæsonafslutning, men hvor meget er recency bias og hvor meget er niveau over en hel sæson?
- Merino har i min optik vist, at han ikke er dygtig nok til at spille på midten i Arsenal. Det går simpelthen lige en tak for langsomt i både tanke og handling. Brugbar i cup-turneringer mod inferiøre modstandere, som spoiler og som taktisk alternativ på 9´eren, men ikke mere end det.
- Nørgaard har reserveniveau og Arteta vil ikke bruge ham. Han skal ikke have indflydelse på indgange omkring starteren overhovedet.

Giv mig Bruno G og en profil til venstrekanten, og så kan resten af tilgangene denne sommer defineres ud fra afgange (f.eks. erstatning for Ødegaard, Calafiori, White).
Nu går der rygter om, at Xhaka er på vej til Chelsea. Det er lidt trist.
Man kan sagtens være en maskine, spille hårdt, og have vindermentalitet uden af være et møgsvin og usympatisk.

Vi behøver det første, men ikke hvis prisen er det sidste. Det er en ufattelig dum ting at sætte lighedstegn ved.

Kan være jeg læser forkert, men at det er problematisk Rice hjælper en spiller op er helt til månen. Du behøver ikke være semi psykopat for at være verdensklasse, hård eller en man slår sig på.
VGB

Jeg synes du er grov og nedladende. Det bliver ikke til mere diskussion fra min side.

Jeg håber du kan se ironien i dit indlæg, når du plæderer for det jeg tolker som gentlemanship. Stærkt gået.
"Nu går der rygter om, at Xhaka er på vej til Chelsea. Det er lidt trist."

Det kan jeg ikke rigtigt hidse mig op over. Hans tid i Arsenal var slut, og det var alle tilfredse med.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Billy Carpenter:
Most pass attempts to break the opponent´s final line per 90, Premier League 25/26

1. Martin Ødegaard (2.54)
3. Bruno Guimarães (2.27)
10. Morgan Rogers (1.68)
Det værste er at jeg tror vi havde været endnu mere competitive, hvis Xhaka stadig var på holdet i tiden siden han smuttede. Vi spillede fandme god fodbold med ham på holdet, savner den form vi spillede der
Jeg bliver heller ikke sur på Xhaka over det skifte, men jeg kommer da heller ikke til at synes om at se ham mod os i en Chelsea-trøje.
Arsenal siden 06. Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
Ift. Bruno Guimaraes er Xhaka i øvrigt også en spiller, vi elsker og andre hader.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Af hvad jeg har set til Morgan Rogers i denne turnering, så håber jeg virkelig ikke vi går efter ham.

Han er jo helt usynlig
Annonce