Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad med ham midtbane gutten Manzambi på 20, som har scoret 3 for Schweiz?
https://www.fichajes.net/noticias/arsenal-quiere-real-madrid-nuevo-paul-pogba-20260418.html
Nu når man snakker usynligt. Saka virker som om at han ikke rigtig synes at det der fodbold ikke er rigtig sjovt .., Kane derimod - Wow
Ham snakkede vi om den anden dag Colch, hvis du går et par sider tilbage
Saka spiller med en skade. Den rammer specielt i antrit, stop, etc.
Chapton
Ham snakkede vi om den anden dag Colch, hvis du går et par sider tilbage

Tak. Jeg kan dog ikke rigtigt finde det, kan du ikke give et lille resume?
Han virker da spændende.
Annonce