@ Bløde Babser
Nu vil jeg gerne lige slå fast at jeg ikke selv vil give det 90% chance. Jeg skriver bare at Concort sætter sit tal ud fra at Brøndby er seeded til gruppespillet.
Der er ingen tvivl om at Brøndby har lang vej endnu og der er flere ting der skal flaske sig, hvis man om 5 år skal være i europæisk gruppespil hvert år.
Brøndby skal først og fremmest finde stabilitet i ligaen og vise at man igen er et fast top 3 hold. Derefter skal man have genskabt den europæiske erfaring, som man har mistet efter flere års fravær. Bestyrelsen skal vise at de kan opfylde de økonomiske mål som man har sat.
Bif bliver jo seedet gennem resultater af dem selv og andre danske hold. I øvrigt et underligt forbehold at tage, forstået på den måde at bedre seedning vil være en realitet hvis Bif kommer derhen hvor vi taler.
Nu vil jeg gerne lige slå fast at jeg ikke selv vil give det 90% chance. Jeg skriver bare at Concort sætter sit tal ud fra at Brøndby er seeded til gruppespillet.
Der er ingen tvivl om at Brøndby har lang vej endnu og der er flere ting der skal flaske sig, hvis man om 5 år skal være i europæisk gruppespil hvert år.
Brøndby skal først og fremmest finde stabilitet i ligaen og vise at man igen er et fast top 3 hold. Derefter skal man have genskabt den europæiske erfaring, som man har mistet efter flere års fravær. Bestyrelsen skal vise at de kan opfylde de økonomiske mål som man har sat.
Brøndby IF