Og nu skriver B.T. så, at Brøndby er i dialog med Nicki Bille. Jøsses...
Snak
tirs 16. jun 2015
Sir C.
De sidste ti år viser bare, at vi ikke er kommet tættere på ved blot at bruge flere penge. Det er nok forklaringen på den lidt desillusionerede attitude hos den triste del af BIF-tilhængerne. Det gennemgående problem er vel at man har brugt en masse penge på spillere, som ikke passede ind i filosofien eller løste de problemer man reelt havde. Rud og Frank skal opnå en eller anden form for symbiose, hvor man har samme opfattelse af behov og mangler i truppen. Hvis ikke det lykkedes må man skifte en eller begge ud. Dårligt scouting-setup i flere niveauer af organisationen.
De sidste ti år viser bare, at vi ikke er kommet tættere på ved blot at bruge flere penge. Det er nok forklaringen på den lidt desillusionerede attitude hos den triste del af BIF-tilhængerne. Det gennemgående problem er vel at man har brugt en masse penge på spillere, som ikke passede ind i filosofien eller løste de problemer man reelt havde. Rud og Frank skal opnå en eller anden form for symbiose, hvor man har samme opfattelse af behov og mangler i truppen. Hvis ikke det lykkedes må man skifte en eller begge ud. Dårligt scouting-setup i flere niveauer af organisationen.
På pikken...
tirs 16. jun 2015
Strudal skal være angrebstræner, og han så et stort lys i Bille i FCN. Bille har tidligere udtalt at han var misundelig på sin fætter, da han spillede i klubben. Så det er slet ikke så utænkeligt et scenarie.
Redigerettirs 16. jun 2015
Billes ligascoringssnit i både Nordsjælland og Rosenborg var værre end MIDDELMÅDIGHEDEN Teemu Pukkis i den forgangne sæson. (Hans snit i Elche var marginalt bedre. Alle andre klubber har været helt håbløse.)
Det vil i sandhed være en sølle transfer, uagtet hvad Mark Strudal måtte mene om ham, men han skal sikkert nok blive en publikumsyndling i Mikkel Thygesen–kategorien.
Det vil i sandhed være en sølle transfer, uagtet hvad Mark Strudal måtte mene om ham, men han skal sikkert nok blive en publikumsyndling i Mikkel Thygesen–kategorien.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
tirs 16. jun 2015
@Sir
Alligevel imponerende at du formår så stor ensartethed i dine indlæg. De fleste ville have svært ved konsekvent at opretholde et så infantilt debatniveau.
Havde du ikke noget konstruktivt forslag til hvordan BIF burde agere?
Sidst jeg spillede kamp fik jeg en halvflugter, fra 1 meters afstand, lige i løgposen.
Jeg napper gerne en til, hvis det betyder at Bille bliver væk...
Alligevel imponerende at du formår så stor ensartethed i dine indlæg. De fleste ville have svært ved konsekvent at opretholde et så infantilt debatniveau.
Havde du ikke noget konstruktivt forslag til hvordan BIF burde agere?
Sidst jeg spillede kamp fik jeg en halvflugter, fra 1 meters afstand, lige i løgposen.
Jeg napper gerne en til, hvis det betyder at Bille bliver væk...
tirs 16. jun 2015
Ja hvis planen er at komme i EL gruppespillet og forbedre 3 pladsen fra sidste sæson, så skal der kigges på bedre spillere end Bille.
Ved godt at man arbejder på at skabe balance i regnskabet, men tvivler på at det her hold kan gøre det bedre i næste sæson.
Ved godt at man arbejder på at skabe balance i regnskabet, men tvivler på at det her hold kan gøre det bedre i næste sæson.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hvad mener du bendix? Jeg beskrev hvad jeg finder bekymrende og hvad jeg mener de skal gøre, fx stritte Rud ud, men du har måske nogle læsevanskeligheder eller du overså det måske? Kig en side tilbage.
Det er selvfølgelig lækkert at snakke om infantilt niveau med sådan et indlæg du lige har disket op med. Held og lykke med løgposen. Du siger bare til hvis du mangler nogen til at sparke.
Det er selvfølgelig lækkert at snakke om infantilt niveau med sådan et indlæg du lige har disket op med. Held og lykke med løgposen. Du siger bare til hvis du mangler nogen til at sparke.
Dette er en signatur.
Redigerettirs 16. jun 2015
Hvis han er meget billig kunne han være ok som 3. valg og så måske arbejde sig op. Vi har jo også Nunez som SirC´s oneliner indlæg ellers prøvede at se bort fra.
Men hans ustabilitet udenfor banen kunne man godt være foruden og kan give problemer. Det gik dog rigtig godt i FCN da han var der.
Men hans ustabilitet udenfor banen kunne man godt være foruden og kan give problemer. Det gik dog rigtig godt i FCN da han var der.