Hvad mener du bendix? Jeg beskrev hvad jeg finder bekymrende og hvad jeg mener de skal gøre, fx stritte Rud ud,men du har måske nogle læsevanskeligheder eller du overså det måske? Kig en side tilbage.Held og lykke med løgposen. Du siger bare til hvis du mangler nogen til at sparke.
Det er selvfølgelig lækkert at snakke om infantilt niveau med sådan et indlæg du lige har disket op med.
Nu vil jeg ikke blande mig i en debat jeg ikke kender til halvdelen af. Men når du spørger om hvad han finder infantilt, så vil jeg tro, at det er det jeg har overstreget i din post han mener.
Jeg kunne måske også have streget den sidste sætning ud, men den kunne også bare tolkes som en opfølgende joke.