Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad mener du bendix? Jeg beskrev hvad jeg finder bekymrende og hvad jeg mener de skal gøre, fx stritte Rud ud, men du har måske nogle læsevanskeligheder eller du overså det måske? Kig en side tilbage.
Det er selvfølgelig lækkert at snakke om infantilt niveau med sådan et indlæg du lige har disket op med.
Held og lykke med løgposen. Du siger bare til hvis du mangler nogen til at sparke.

Nu vil jeg ikke blande mig i en debat jeg ikke kender til halvdelen af. Men når du spørger om hvad han finder infantilt, så vil jeg tro, at det er det jeg har overstreget i din post han mener.
Jeg kunne måske også have streget den sidste sætning ud, men den kunne også bare tolkes som en opfølgende joke.
http://www.bt.dk/superli…ool-spiller

Ham har jeg aldrig hørt om før, er han noget værd?

Tidligere Liverpool spiller, der var engang det var noget der betød kvalitet.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Kan i ikke lave en bif version af Dr. Duncans Demens Transferbonanza?

Rimeligt meget ragelse i bliver truet med at få i disse dage.

Jeg kan selv starte:

Bille.
Polakangriberen.
Victor Palsson.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Han lyder ikke umiddelbart til at være en væsentlig opgradering af Ørnskov. Som Halil skriver, vi bliver godt nok sat i forbindelse med nogle mærkelige spillere.
moderator
Ret selvmodsigende indlæg Crazy men tak for input. Det er alletiders.

Er det ikke primært en målscorer man mangler? Bille må være noget backup ala Zohore da han blev lånt, men mon ikke man satser på en rigtig striker? Hvis Nunez havde niveauet var han vel blevet brugt mere.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er det forresten ikke på tide at ændre overskriften herinde til at i gerne vil have en senior sportsdirektør? Frank har da om nogen i Brøndby vist at han formår at arbejde langsigtet og har implementeret en tydelig taktik uden at bukke under for et kæmpe pres fra omverdenen. Han har holdt fast i systemet, og har altid virket overskudsagtig udadtil i modgang.
Problemet ligger i at den slags spillere koster kassen, både i transfer sum og løn. Det er lidt sjovt at man har haft lidt af et spending spree kørende og så pludselig er det så tørt som det kan være...så man kigger på spillere som Bille.

Jeg gentager gerne hvad jeg har skrevet før. Vi kan takke Rud for at være i den her situation, han har brugt kassen på spillere der ikke har slået igennem.

Har meget svært ved at se et forbedret Bif hold medmindre rigmanden kommer igen og hjælper..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
moderator
Jeg kan ændre overskriften ellers skal der laves en ny tråd da trådstarter ikke er aktiv længere. Jeg ændrer gerne til hvad I kunne tænke jer. Noget med Bendix løgpose?
Dette er en signatur.
Per Rud Raus ville være et forslag jeg støtter 100% :)
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Kunne evt også sætte den til ikke at være Brøndbys klubtråd mere.
Annonce