Hvad var grunden egentlig til man hentede lige præcis Per Rud? Man havde vel fine muligheder for at få større navne ind, både danskere og udlændinge, så hvorfor nøjes man med en altmuligmand fra Køge?
Det virker u ambitiøst.
Jan Bech er jo heller ikke videre tilfreds, der må jo være en grund til han har gjort det præcis modsatte af hvad han startede med at ville gøre, nemlig at være helt tæt på klubben.
Jeg tror iøvrigt de fleste ikke-brøndby fans er vældigt begejstrede for Rud.
Det virker u ambitiøst.
Jan Bech er jo heller ikke videre tilfreds, der må jo være en grund til han har gjort det præcis modsatte af hvad han startede med at ville gøre, nemlig at være helt tæt på klubben.
Jeg tror iøvrigt de fleste ikke-brøndby fans er vældigt begejstrede for Rud.
Native American
Soar like an eagle, sit like a pelican
Don’t call us Indians
We're more like West Eurasians crossed with Siberians