"Kahlenberg kontrakten var bestemt et sats. Indtil videre har det dog vaeret en stor success,"
Stor og stor. Han var rigtig god da han lige fik spillet sig ind, men ude i 1/3 af kampene i år gør vel succesen lidt mindre. Han skal jo stadig have løn.
BT skriver at han fik 5-7 mio i sign-on fee og en årsløn på 3-4 mio derudover kommer der kampbonusser som kan udgøre i stor del af lønnen, i Tyskland er kampbonus fx ofte den største del af lønnen. Ergo var han ikke billig. Vi må håbe at han kommer tilbage på niveau, han har pt siddet ude i 12 af de seneste 14 kampe. 11 i streg.
Stor og stor. Han var rigtig god da han lige fik spillet sig ind, men ude i 1/3 af kampene i år gør vel succesen lidt mindre. Han skal jo stadig have løn.
BT skriver at han fik 5-7 mio i sign-on fee og en årsløn på 3-4 mio derudover kommer der kampbonusser som kan udgøre i stor del af lønnen, i Tyskland er kampbonus fx ofte den største del af lønnen. Ergo var han ikke billig. Vi må håbe at han kommer tilbage på niveau, han har pt siddet ude i 12 af de seneste 14 kampe. 11 i streg.
Dette er en signatur.