Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Ergo kan det være det er Kahlenberg der har lavet en god aftale og BIF måske en lidt mindre god.

Jeg kender slet ikke ham BIF lige har hentet. Nogen der kan kaste lidt lys over hvem han er?
Dette er en signatur.
Ift. dit scenarie hvor Per Rud bare kunne faa Kahlenberg til at acceptere en kort, praestationsbaseret kontrakt - ja. Ift. de to partiers forhandlingsgrundlag er det langt mere tvivlsomt.
Sir

det eneste jeg ved er, at han er en aggressiv kantspiller med mål i støvlerne, de sidste 29 kampe for Roskilde og Hvidovre har han lavet 17 mål.
Vurderingen af Kahlenbergs værdi for os bør ses i et lang bredere perspektiv.

Han har ikke været en ubetinget succes på banen. Selvom han i sin bedste periode var med til at skabe grundlaget for den opadgående kurve som er i BIF for tiden.

Han har haft en KÆMPE indflydelse for de unge spillere uden for banen. Durmisi udtalte f.eks. at han, da han mistede sin plads til Da Silva, fik stor hjælp af Kahlenberg til at håndtere det mentale aspekt.

Han var den første ´Store´ signing i det ´nye´ Brøndby, som efterfølgende foranledigede Elmander (som igen sikkert også har haft indflydelse på Larsson skiftet) og ikke mindst Agger.
Man skal ikke underkende hvad signalværdien i signingen af Kahlenberg, har haft af betydning.


Det bliver spændende at se ham den nye kant.
Det er første gang, siden Makinok, at vi har handlet i 1. div.
Praecist, og den slags skal man betale ekstra for. Vaerdien for klubben i at man nu igen er en topklub er helt enorm, for det var ikke aabenlyst at det var saadan det skulle gaa i efteraaret 2012.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Ahh ja, den gamle traver om kæmpe indflydelse uden for banen. Det er vel næsten mere værd end spillet på banen. Man må håbe han bliver træner efter sin spillerkarriere.
Dette er en signatur.
Det med at han goer medspillerne bedre koeber jeg ikke rigtig, men det at nye spillere som Elmander og Agger saa at Kahlenberg var i klubben er nok ikke uden betydning.
Vi må nok også bare konstatere at den handel blev nogle procent dyere pga. klubbens daværende situation.

4 år er for lang en kontrakt, men en samlet pakke på 20 mio. for en landsholdsspiller er vel ikke meget mere end så mange niveaumæssigt lignende spillere bliver handlet til?
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]

Seeded teams coef. Unseeded teams coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Borussia Dortmund Ger 99.883 FC Thun ** Sui 10.375
Athletic Bilbao Esp 56.999 Vitesse Arnhem Ned 10.195
AZ Alkmaar Ned 46.695 Astra Giurgiu ** Rom 9.759
FC København ** Den 40.960 Dinamo Minsk ** Bls 9.650
PAOK Thessaloniki ** Gre 40.880 FK Jablonec Cze 9.325
Trabzonspor ** Tur 36.520 Slovan Bratislava * Svk 9.250
Dinamo Moscow Rus 27.599 Sturm Graz Aut 9.135
Standard Liège Bel 25.440 AIK Stockholm * Swe 9.045
Legia Warsaw ** Pol 24.800 Neftchi Baku * Azb 9.000
Girondins Bordeaux Fra 24.483 Mladá Boleslav ** Cze 8.825
Sampdoria Ita 18.102 Slask Wroclaw * Pol 8.800
Vitória Guimarães Por 17.776 MSK Zilina * Svk 8.750
AS Saint-Étienne Fra 16.983 FK Aktobe * Kaz 8.575
FC Zürich Sui 16.875 AEK Larnaca Cyp 8.460
Slovan Liberec Cze 16.325 Go Ahead Eagles * Ned 8.195
Southampton FC Eng 16.078 Red Star Belgrade * Srb 7.775
West Ham United * Eng 16.078 DVSC Debrecen * Hun 7.700
FK Krasnodar Rus 15.099 Brøndby IF * Den 7.460
Sheriff Tiraspol * Mol 14.500 Charleroi ** Bel 7.440
NK Rijeka ** Cro 13.700 Hapoel Kiryat Shmona Isr 7.200
CF Os Belenenses Por 12.276 Shakhtior Saligorsk * Bls 7.150
Rosenborg BK * Nor 11.875 Dinamo Tbilisi * Geo 6.875
IF Elfsborg * Swe 11.545 Litex Lovech * Bul 6.850
Hajduk Split * Cro 11.200 Istanbul Basaksehir Tur 6.520
Vorskla Poltava Ukr 11.033 Vojvodina Novi Sad * Srb 6.275
Zorya Luhansk Ukr 10.533 Spartak Trnava * Svk 6.250
Apollon Limassol * Cyp 10.460 FH Hafnarfjardar * Isl 6.100
Omonia Nicosia * Cyp 10.460 ASA Tirgu Mures Rom 5.259
Atromitos FC Gre 10.380 SCR Altach Aut 5.135

Dette er så seedningen i 3 runde til EL, man må sige at med Brøndbys koff kan det blive næsten umuligt at overleve 3 runde, skal Brøndby forbi 3. og play off kræver det utrolig meget lodtræknings held og nok også lidt held på banen..
Dk. Brøndby since 1985 Eng. Man U & Tottenh.since 1992 & 2009 Spa. Real Madrid since 2002 Tys. Dortmund since 1990
Hvor har i fundet Tommys kontrakt ?
Eller sagt på en anden måde. Kan vi med sikkerhed sige at den ikke er præstationsbetinget ?
It's so easy to laugh, it's so easy to hate It takes strength to be gentle and kind Bif siden 1985
Annonce