Fint at Pukki er på plads.
Rygterne om Bille kan jeg overhovedet ikke forstå. Bevares, han var ikke dårlig da han spillede i Rosenborg, men selvom han scorede en del mål var det dog mest mod de små hold, og der var altså mange svipsere inde på banen. Fin breddespiller, men ikke en der kan gå ind og forstærke Brøndby hvis man vil kæmpe med i toppen.
Og så er der jo de udenomsportslige. Rosenborg strækte sig set udefra rigtigt, rigtigt langt for at beholde Bille, men på trods af gentagne løfter om bod og bedring kommer der gang på gang dumme sager. Den slags er knapt tåleligt for en stjerne - for en spiller der i bedste fald er breddespiller holder det ikke.