Snak
Fedt, Jan Bech må læse med herinde. Det lyder sgu fornuftigt med Troels Bech synes jeg. Han er da også meget bedre i medierne end Rud. Fandme godt set.
Dette er en signatur.
fre 19. jun 2015
Men han har ingen erfaring og hvor stort er hans netværk? Umiddelbart ser jeg ingen grund til at juble, om end Per Rud selvfølgelig er en nulbon.
fre 19. jun 2015
Man kan derudover også undre sig over timingen. Er det smart at skifte sportsdirektør midt i et transfervindue?
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
fre 19. jun 2015
Troels Bech er i hvert fald en undervurderet traener, men underholdene er han da under alle omstaendigheder. Og saa er det maaske fordi han er fodboldfagkyndig, en kvalitet Per Rud maaske ikke havde.
fre 19. jun 2015
+
- Manden er tydeligvis skarp analytisk - på mange måder har han bedre forudsætninger for at lykkedes som sportsdirektør end træner
- Kan blive god sparringspartner for Frank
- Gør sig godt i medierne
%
- Ingen erfaring som sportsdirektør - har han netværket og forhandlingsevnerne?
- Vil han i virkeligheden helst have Franks job? Eller vil medierne spekulere i det, så snart vi taber to kampe i streg? Det kan give en masse uro.
- Underlig timing at fyre lige når der kommer knald på transfervinduet. Det giver Brøndbys altid uerfarne sportsdirektører vanskelige arbejdsvilkår at skulle starte lige op til eller midt i et vigtigt sommervindue. Hverken Anders Bjerregaard, Ole Bjur eller Per Rud kom specielt prangerne ud af det, og det forfulgte dem alle sidenhen.
- Manden er tydeligvis skarp analytisk - på mange måder har han bedre forudsætninger for at lykkedes som sportsdirektør end træner
- Kan blive god sparringspartner for Frank
- Gør sig godt i medierne
%
- Ingen erfaring som sportsdirektør - har han netværket og forhandlingsevnerne?
- Vil han i virkeligheden helst have Franks job? Eller vil medierne spekulere i det, så snart vi taber to kampe i streg? Det kan give en masse uro.
- Underlig timing at fyre lige når der kommer knald på transfervinduet. Det giver Brøndbys altid uerfarne sportsdirektører vanskelige arbejdsvilkår at skulle starte lige op til eller midt i et vigtigt sommervindue. Hverken Anders Bjerregaard, Ole Bjur eller Per Rud kom specielt prangerne ud af det, og det forfulgte dem alle sidenhen.
fre 19. jun 2015
1) Troels Bech var sportschef i OB.
2) Han har sagt han ikke mere vil vaere traener, det kan man saa laegge i hvad man vil.
2) Han har sagt han ikke mere vil vaere traener, det kan man saa laegge i hvad man vil.
fre 19. jun 2015
@Sir når du nu har sådan et godt tag på Jan Bech, kan du så ikke bestille en angriber mere?? Altså en som kan alt det samme som Pukki + score mål. Og måske en 6´er, når vi nu er igang.
Troels Bech havde jeg ikke i min vildeste fantasi forudset mig som sportsdirektør.
Gad vide hvor meget indflydelse han for på trænerarbejdet??
Troels Bech havde jeg ikke i min vildeste fantasi forudset mig som sportsdirektør.
Gad vide hvor meget indflydelse han for på trænerarbejdet??