Matias, jo tak. Jeg er et orakel. Er glad for at BIF er enige og samtidig glad for at jeg ikke skal høre på Rud mere.
@Bendix, jeg bestiller med det samme. Men Pukki er jo lige landet. Skal man ikke have en god forsvarsspiller i stedet?
@Bendix, jeg bestiller med det samme. Men Pukki er jo lige landet. Skal man ikke have en god forsvarsspiller i stedet?
Dette er en signatur.