Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Matias, jo tak. Jeg er et orakel. Er glad for at BIF er enige og samtidig glad for at jeg ikke skal høre på Rud mere.

@Bendix, jeg bestiller med det samme. Men Pukki er jo lige landet. Skal man ikke have en god forsvarsspiller i stedet?
Dette er en signatur.
Farvel Rud, og tak for alt.

Ingen tvivl om at han har haft nogle svipsere, men han har på ingen måde været så dårlig som folk vil gøre ham til. Men sådan er det jo desværre - folk har meget lettere ved at kritisere end at rose.
Hehe, et par. I reglen lavede han dårlige (og dyre) indkøb, og derfor er han væk nu. Det er lige efter bogen.

Han virker dog som en sympatisk mand. Held og lykke til Rud fremover.
@Sir
En enkelt målfarlig angriber kan der godt blive plads til, selv med pukki i truppen ?

Men når du nu insisterer, så smid bare en midterforsvarer oveni. Men for gud skyld ikke en nordmand!
Nogen der ved hvor meget Brøndby modtager efter salget af Wass, ?
Dk. Brøndby since 1985 Eng. Man U & Tottenh.since 1992 & 2009 Spa. Real Madrid since 2002 Tys. Dortmund since 1990
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det hviskes i krogene, at vi starter 2015-16 sæsonen med en udekamp mod GF.
moderator
@viv tjek FCM tråden. Der har jeg lagt procenterne for videresalg ind. Så kan du selv regne dig frem til beløbet.
Dette er en signatur.
Ærgerligt nok med Rud, god vind fremover til ham.

Bliver spændende hvad evner Troels Bech har som sportsdirektør. Han er god til kommunikation og middelmådig som træner, men hvor god han er til indkøb/salg og trupsammensætning må tiden vise.
@sir thx...
Dk. Brøndby since 1985 Eng. Man U & Tottenh.since 1992 & 2009 Spa. Real Madrid since 2002 Tys. Dortmund since 1990
Burde man ikke som BIF fan være glad for Rud er væk? Jeg forstår ikke helt hvad han har bidraget med siden man som brøndby fans ikke jubler over han er væk.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Annonce