Redigeretman 22. jun 2015
Vi har vel ingen 9´ere på vej fra talentafdelingen? Dem der er rykket op på 1. holdet er defensive spillere.
Det efterlader os med Pukki og Elmander, men jeg hører løse rygter at nu da Nunez ryger så kommer der en erstatning inden længe.
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]