Synes ikke helt Per Rud har fået den anerkendelse at han trods alt har hat stor andel i at få Brøndby væk fra nedrykningszonen - endda i en periode med overhængene fare for konkurs.
Ikke alle indkøb har været gode og der har været dyre svipsere. Men det jo ikke specielt i forhold til de andre topklupper.
Jeg mener købene af Ferhan Hasani, Johan Larsson, Daniel Agger, Christian Nørgaard, Teemu Pukki og til dels Szymanowski og Kahlenberg. Derudover fik Fridjonsson aldrig rigtig chancen og synes han viste nogle lovende takter. Derudover har han været med til at sælge Makienok (som han også solgte fra HB Køge til Brøndby) til en yderst gunstig pris for Brøndby på daværende tidspunkt.
Sammen med etableringen af MasterClass har Per Rud været med til at sætte øget fokus på talentudviklingen (selvom den dog var af højt niveau i forvejen)
Jeg håber ikke for Brøndby at Troels Bech er hentet ind for at smide en masse penge af sted, når talenterne har vist de snart har niveauet til at slå til. Jeg mener ikke det giver nogen mening at smide 20+ mio. efter nogen spillere, når vi taler Superliga. Historien har ganske enkelt vist det ikke viser sig at være pengene værd.
Derudover har Troels Bech ikke umiddelbart netværket til fx at hive en støvet tysker frem fra Bundesligaen der står klar til at løfte Brøndby gevaldigt. Jeg ser ham umiddelbart som en gardering hvis det er Thomas Frank bliver smidt på porten eller som en støddæmper der skal smide nogle sjove oneliners af sted på TV, i håb om at styrke Brøndby medieprofil. Det jo ingen hemmelig at man stadig er på jagt efter en masse sponsorkroner.
Jeg tror desværre for Brøndby at Jan Bech Andersen har meget at skulle have sagt når der skal handles spillere. Her kunne man forestille sig han nok har haft nogle diskussioner med Per Rud der nok ikke har haft samme ambitioner på at hente store spillere.
Ikke alle indkøb har været gode og der har været dyre svipsere. Men det jo ikke specielt i forhold til de andre topklupper.
Jeg mener købene af Ferhan Hasani, Johan Larsson, Daniel Agger, Christian Nørgaard, Teemu Pukki og til dels Szymanowski og Kahlenberg. Derudover fik Fridjonsson aldrig rigtig chancen og synes han viste nogle lovende takter. Derudover har han været med til at sælge Makienok (som han også solgte fra HB Køge til Brøndby) til en yderst gunstig pris for Brøndby på daværende tidspunkt.
Sammen med etableringen af MasterClass har Per Rud været med til at sætte øget fokus på talentudviklingen (selvom den dog var af højt niveau i forvejen)
Jeg håber ikke for Brøndby at Troels Bech er hentet ind for at smide en masse penge af sted, når talenterne har vist de snart har niveauet til at slå til. Jeg mener ikke det giver nogen mening at smide 20+ mio. efter nogen spillere, når vi taler Superliga. Historien har ganske enkelt vist det ikke viser sig at være pengene værd.
Derudover har Troels Bech ikke umiddelbart netværket til fx at hive en støvet tysker frem fra Bundesligaen der står klar til at løfte Brøndby gevaldigt. Jeg ser ham umiddelbart som en gardering hvis det er Thomas Frank bliver smidt på porten eller som en støddæmper der skal smide nogle sjove oneliners af sted på TV, i håb om at styrke Brøndby medieprofil. Det jo ingen hemmelig at man stadig er på jagt efter en masse sponsorkroner.
Jeg tror desværre for Brøndby at Jan Bech Andersen har meget at skulle have sagt når der skal handles spillere. Her kunne man forestille sig han nok har haft nogle diskussioner med Per Rud der nok ikke har haft samme ambitioner på at hente store spillere.