Frederik Rønnow er først for nyligt blevet klar til at spille fodbold igen. At han ikke spillede til slutrunden gør ham ikke til en dårligere målmand end Jakob Busk.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Det kan også bekymre, at han fejlede for EfB.
Det er dog værd at nævne, at han var småskadet fra dag 1 i EfB. At de lod ham spille på et dårligt knæ gjorde ikke ligefrem situationen bedre.