Snak

Mere indhold efter annoncen
Frederik Rønnow er først for nyligt blevet klar til at spille fodbold igen. At han ikke spillede til slutrunden gør ham ikke til en dårligere målmand end Jakob Busk.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Og end ikke kan komme på U-21 holdet trods modstand af begrænset kvalitet.

Jess Thorups dispositioner er ikke til at blive kloge på.
Det kan også bekymre, at han fejlede for EfB.


Det er dog værd at nævne, at han var småskadet fra dag 1 i EfB. At de lod ham spille på et dårligt knæ gjorde ikke ligefrem situationen bedre.
Han fik, ifølge transfermarkt, 12 kampe for Horsens.

Det burde sgu være rigeligt til at kunne bevise, at han er en bedre keeper end Busk.

Også på træningsbanen til u-21.

Det kunne han ikke.

Det bør være et rødt flag for bif.

Det er dog værd at nævne, at han var småskadet fra dag 1 i EfB. At de lod ham spille på et dårligt knæ gjorde ikke ligefrem situationen bedre.


Og han har åbenbart også svært ved at sige fra.


Men som DJ Jan er inde på, så kan det være Rønnow bare er udset som reserve eller en spiller til om et år eller to.



Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Som sagt er Thorups dispositioner diskuterbare.

Der er heller intet usædvanligt i, at en træner prioriterer kontinuitet på målmandsposten.

Hvis Rønnow skal spendere længere tid som reserve, er det et håbløst karriereskifte.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Rønnow skal naturligvis ikke være en erstatning for Falkesgaard, der altså ikke spillede en eneste kamp i sidste sæson.

Det er alt han alt for god og dyr til, og det passer næppe ind i hans karriereplaner på nogen måde.

Hvorvidt han er den rigtige erstatning for Hradecky er jeg dog slet heller ikke overbevist om, men det bliver svært at hente en af ligaens bedste målmænd gratis igen. Når han bliver solgt må vi nok acceptere en kvalitetsnedgang på pladsen.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
Ingen Nørgaard til aftenens kamp. Gad vide om vi får Elmander at se på midtbanen i stedet, eller om man vælger den rigtige løsning og sætter Hjulsager derned?
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
Hold nu op.. Har allerede ondt af Juvenes.. Et flot højt tempo og presspil vi får leveret fra start! .. stakkels modstandere :/
Forguder BIF Elsker CFC og kan bare godt lide Juve
hygger i
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Bør navnet på denne tråd ikke ændres eller lukke tråden?
Jeg siger jo bare min mening
Annonce