Det er det absolut dårligste fodboldhold, jeg har set i denne turnering. Nogensinde. De er jo end ikke på DS-niveau. Det er helt absurd. Hvis Brøndby kunne løse billet til gruppespillet ved at vinde denne ene kamp med minimum 20-0, er jeg sikker på, at man ville være i stand til at gøre det. Jeg er faktisk også sikker på, at man ville kunne stille med et hold bestående af tilskuere, som ville kunne slå det hold.