Snak

Mere indhold efter annoncen
5-0 er den farligste føring!
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Få så lavet lidt klubrekorder :) 5-0 efter 1. Halvleg er vel den første rekord.
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Mindes at folk herinde skrev at det måske var 60/40% favør til Bif mht at være favoritter. Var det bare trolls eller? :)
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Man kunne godt forestille sig at der går sommerbold i den, i 2. halvleg...

Det er da en oplagt mulighed at give et par af de unge drenge chancen.

I øvrigt fedt at Elmander får tanket lidt selvtillid :)
Folk gav dem vel 40% pga. navnet, Juve. :D
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er det absolut dårligste fodboldhold, jeg har set i denne turnering. Nogensinde. De er jo end ikke på DS-niveau. Det er helt absurd. Hvis Brøndby kunne løse billet til gruppespillet ved at vinde denne ene kamp med minimum 20-0, er jeg sikker på, at man ville være i stand til at gøre det. Jeg er faktisk også sikker på, at man ville kunne stille med et hold bestående af tilskuere, som ville kunne slå det hold.
Lækkert mål af Rezan.!
Daje!
I bør næsten spille returkampen med rent U/19 hold.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Jeg har så meget ondt af det her hold, jeg næsten ønsker, de snupper en 1-0 sejr eller hente et X hjem, selvom det er skidt for vores koeff.
Daje!
Nu må Troels Bech og Thomas Frank gerne sætte 100% fokus på transfers. Klubben har 9 dage til at købe spillere hvis de skal registreres til Europæisk fodbold, ivertfalden i kvalen til Gruppespillet.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce