Snak

Mere indhold efter annoncen
Lad kvinderne spille returen.
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
"Jeg har så meget ondt af det her hold, jeg næsten ønsker, de snupper en 1-0 sejr eller hente et X hjem, selvom det er skidt for vores koeff."

- Mjoe, men ved du hvad, selvom det nok ikke har været den sjoveste kamp at spille for dem, så har det formentlig været en gedigen oplevelse alligevel. Stort stadion, gode modstandere, pænt fremmøde osv. Det er jo ikke alle hobbyspillere forundt, at få sådan en flot oplevelse. Det er svært at vurdere holdets styrke, men et DS-hold havde ydet betragteligt bedre modstand. Serie 1 eller 2 har de måske været på - og spiller man på det plan, tror jeg ikke man har det fjerneste imod, at opleve forskellen på eget og professionelt niveau.

Jeg håber (og kan heller ikke forestille mig andet) at Brøndby vinder returkampen også.
Gad vide om kvinderne kunne vinde over dem, trods de fysiske forskelle.

Og helt enig. Nu skal der ske noget med de transfers. Der skal i hvert fald landes en angriber.
moderator
Stiller BIF med kvinderne i returen, så går Juvenes videre.

Nu var du vel heller alvorlig med din påstand, Cabra?
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Nej, men kan Juvenes virkelig slå Brøndbys kvinder 10-0? Hvis vi er enige om, at Juvenes niveau svarer til seriebold.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja.

Kvinderne ville få slag.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Du er sgu underlig, Cabra.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
At sammenligne damer og herrer i fodbold er som at sammenligne serie 5 med superligaen. Damerne ville måske kunne vinde en af de svagere serier i serie 5. Juvenes er på et højere niveau.
moderator
Damerne ville ikke kunne vinde en serie 6 kreds. Det er to forskellige verdener.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
moderator
@Lazio

"Mindes at folk herinde skrev at det måske var 60/40% favør til Bif mht at være favoritter. Var det bare trolls eller? "

Find det lige.
Dette er en signatur.
Annonce