"Jeg har så meget ondt af det her hold, jeg næsten ønsker, de snupper en 1-0 sejr eller hente et X hjem, selvom det er skidt for vores koeff."
- Mjoe, men ved du hvad, selvom det nok ikke har været den sjoveste kamp at spille for dem, så har det formentlig været en gedigen oplevelse alligevel. Stort stadion, gode modstandere, pænt fremmøde osv. Det er jo ikke alle hobbyspillere forundt, at få sådan en flot oplevelse. Det er svært at vurdere holdets styrke, men et DS-hold havde ydet betragteligt bedre modstand. Serie 1 eller 2 har de måske været på - og spiller man på det plan, tror jeg ikke man har det fjerneste imod, at opleve forskellen på eget og professionelt niveau.
Jeg håber (og kan heller ikke forestille mig andet) at Brøndby vinder returkampen også.