Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har i den forbindelse den historie, jeg altid trækker på: Jeg så en gang kvindernes a-landshold, spille mod Kolding Boldklubs juniorer. Altså det der i dag svarer til u15/u16 år. Drengene kørte kvinderne rundt i manegen, og førte 7-0 ved pausen. I 2. halvleg spillede de (drengene) konsekvent med to berøringer. Det er ganske rigtigt en helt, helt anden verden. Og det er der ikke noget galt i.
Fair nok. Jeg var ikke klar over, at forskellen var så massiv. Fint med en konkret eksempel.

I forhold til 60-40 favoritter, så skal den tråd findes i artikelforummet.
Kan supplere Matias´ historie med en om det amerikanske kvindelandshold fra dengang de var verdens bedste kvindelandshold. De spillede en træningskamp mod et College hold hvor de var bagud 11-0 ved pause, hvor de så nægtede at stille op til anden halvleg.
Kvinde- og herrefodbold kan på ingen måde sammenlignes, udover at det er samme sportsgren.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jeg havde høje forventninger til Strudal, men at vi vinder 9-0 i første kamp efter han er tiltrådt er alligevel imponerende!

Kunne self. også være fordi Juvenese var pænt ringe...

Og få så signet en angriber! Eller 2!

Tror I at Raketsky ryger nu hvor Rønnow er kommet til? Eller er han indkøbt som backup?

Rønnow ligner virkelig en dreng på 14. Er han god nok til at være første keeper i BIF? Eller han tænkt som en fremtidens mand? Jeg har ikke rigtig fulgt ham, så jeg har svært ved at vurdere hans niveau. Busk´s præstationer på U21 giver indtrykket at en udtagelse til den trup ikke nødvendigvis er et kvalitetsstempel.
Flot frisparksmål af vores svenske back. Er det 4 mål han er oppe på nu siden sin ankomst?
Nordens største!1
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
cabra

"I forhold til 60-40 favoritter, så skal den tråd findes i artikelforummet."

Kan du ikke lige finde det? Vil gerne lige holde øje med folk der skriver den slags.
Dette er en signatur.
SC kan du rette topic? evt "Vi har aldrig tabt til Liverpool" eller noget gøjl i den art...
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
http://www.bold.dk/snak/…tart=0&vis=

Der et par stykker i denne tråd, om end det måske er ironi.

FCMs lodtrækning tiltrak også samme slags mennesker.

http://www.bold.dk/snak/…tart=0&vis=
For sindsygt at folk ikke kan se at der bliver taget tykt pis i den artikeltråd.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Måske nogle folk har lidt højere forventninger til andre folks humor.
Annonce