Hvis I en dag ikke længere har brug for Phiri, vil ike så ikke godt sende ham en tur Nordpå?
Jeg har i et par år syntes, Phiri ligner en AaB-spiller, der bare ikke ved det endnu.
(Jeg udtrykker her en tvivlsom forhåbning snarere end en forventning).
Jeg har i et par år syntes, Phiri ligner en AaB-spiller, der bare ikke ved det endnu.
(Jeg udtrykker her en tvivlsom forhåbning snarere end en forventning).
Bitre Nord