Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis I en dag ikke længere har brug for Phiri, vil ike så ikke godt sende ham en tur Nordpå?

Jeg har i et par år syntes, Phiri ligner en AaB-spiller, der bare ikke ved det endnu.

(Jeg udtrykker her en tvivlsom forhåbning snarere end en forventning).
Bitre Nord
Men Phiri er jo en spiller, der i en ung alder har formået at spille sig i startopstillingen i en udenlandsk klub. Det er jo ikke noget man plejer at forbinde med AaB-spillere;-)
"Jeg tror, de fleste danske fodboldspillere ville elske at spille i Brøndby. De har det fedeste stadion og de bedste fans"
Bliver Brøndbys returkamp ikke vist på TV?
Zlatan doesn\'t do auditions
350 ekstra billetter til jeres udekamp i San marino. Igen er der dog nogen der tager pis på bif, da man skal møde op på stadion for at få de ekstra billetter. Det må være surt at tage helt til den lille bjergstat og finde ud af at der er udsolgt.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Bliver Brøndbys returkamp ikke vist på TV?

Det tror jeg ikke. Det koster en del for TV-selskaberne at købe rettighederne til kampen, og de vurderer formentlig, at der ikke er nok seerpotentiale i en kamp midt i sommerferien, hvor Brøndby allerede er så godt som videre. Hvis vi er heldige, viser de måske udekampen i næste runde, da det formentlig bliver Beroe, vil skal møde, som blev nr. 2 i den bulgarske liga.
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@MBK
Jeg tror slet ikke der er et produktionsselskab at købe rettighederne af.
Så hvis kampen skulle vises i Danmark, ville det nok være et produktionsselskab fra Danmark som skulle stå for produktionen.
Men du har ret i at kampen næppe vil kunne trække mange seere. Tidspunktet og kampens sportslige betydning, gør den nok ikke ligefrem til en seermagnet.
Trist. Men tak for info.

Jeg fik fortalt nogle skotske venner, at Brøndby var mit hold sidste gang de spillede. De sagde så de ville give en omgang når Brøndby scorede, det blev en dyr omgang for dem.

Spændende at se hvem vi stiller med i returen i øvrigt.
Zlatan doesn\'t do auditions
Sådan kan man se kampen: http://brondby.com/nyhed…-san-marino

Det bliver spændende at se hvordan man griber kampen an, men en hel masse af de unge kan man nok godt forvente.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
Ja, der kommer nok et par af de unge spillere ind, kunne godt tænke mig at se Malthe og Svenn Crone.

Men virker til de også bruger de her kampe som venskabskampe til at spille sig i form, så mon ikke det bliver tæt på samme opstilling som sidst.

Hvornår spilles næste kvalifikationsrunde?
Zlatan doesn\'t do auditions
Det er fandeme vildt hvad man kan hente af kapaciteter til den U/19-træner.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
Annonce