Snak

Mere indhold efter annoncen
Nogen der har fået det stream til at virke?
Nope... Kan være de har en elendig server, som ikke kan klare +10.000 Brøndby fans.
Brøndby IF
Jeg kan heller ikke få det til at virke, tænkte det var fordi jeg er i Thailand, men det er åbenbart alle der ikke kan. :(
Zlatan doesn\'t do auditions
brondby.com har også lige været nede...

Der er pres på :)
Nu er der også problemer med Brøndbys egen hjemmeside.
Brøndby IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
men må så nøjes med tekst http://www.bold.dk/fodbo…-if/8221049

0-0 efter 8 min
Holbæk B&I You can either agree with me or be wrong!
Man tager vist lige lidt let på tingene... den friløber Juvenes lige fik burde have været mål. Men phiri er hurtig (eller Juvenes spilleren simpelt hen langsom).
Den kan sagtens ses, bare kig efter andre links.
Zlatan doesn\'t do auditions
0-0 ved halvleg.
Kedelig kamp so far.
Juvenes står noget bedre defensivt i denne kamp. Dog stadig skidt Brøndby spil offensivt. Det er meget få chancer vi har skabt.
Brøndby IF
Annonce