Nogen der har fået det stream til at virke?
Snak
Redigerettors 9. jul 2015
Nope... Kan være de har en elendig server, som ikke kan klare +10.000 Brøndby fans.
Brøndby IF
tors 9. jul 2015
Jeg kan heller ikke få det til at virke, tænkte det var fordi jeg er i Thailand, men det er åbenbart alle der ikke kan. :(
Zlatan doesn\'t do auditions
tors 9. jul 2015
Man tager vist lige lidt let på tingene... den friløber Juvenes lige fik burde have været mål. Men phiri er hurtig (eller Juvenes spilleren simpelt hen langsom).