Hæhæ, kønt er det ikke.
Men tak for forklaringen.
For AaBs vedkommende, så er erstatningen allerede i klubben. Kasper Pedersen eller Blåbjerg står klar - Det bliver formentlig Kasper Pedersen.
Jeg føler, at han er klar til at tage over for Thelander(og gjorde det også i foråret, hvor Thelander var ude) og har allerede et rigtigt fint suppeniveau, samt et meget højt bundniveau.
Ham er jeg helt tryg ved og behovet for at hente en erstatning til startelleveren er ikke stor.
Men tak for forklaringen.
For AaBs vedkommende, så er erstatningen allerede i klubben. Kasper Pedersen eller Blåbjerg står klar - Det bliver formentlig Kasper Pedersen.
Jeg føler, at han er klar til at tage over for Thelander(og gjorde det også i foråret, hvor Thelander var ude) og har allerede et rigtigt fint suppeniveau, samt et meget højt bundniveau.
Ham er jeg helt tryg ved og behovet for at hente en erstatning til startelleveren er ikke stor.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??