Snak

Mere indhold efter annoncen
Hehe, så AaB-fans er simpelthen mere realistiske end andre?

Vi har da ellers lige haft et eksempel i denne tråd på en AaB-fan, der påpegede Top 3-truslen fra AaB.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
End andre?

Det ved jeg sgu ikke.

Påpegede top3 truslen under alle mulige forudsætninger. Bliver disse forudsætninger indløst, så er top 3 truslen svært reel - Se blot på sæsonen 13/14...
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Men det bliver bare en ret virkelighedsfjern debat, hvis man tager udgangspunkt i best case-scenarier for holdene.

Så kan guldsnakken da i hvert fald for alvor blive luftet i denne tråd.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Tja, virkelighedsfjern og virkelighedsfjern...

Det kommer meget an på det konkrete hold, hvor virkelighedsfjernt det bliver.

Lad os se, hvad der sker - snakken bliver noget lettere, når der er spillet rigtige kampe og vi har set holdenes reelle styrke.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Velkommen til Magnus Eriksson!

Det bliver et spændende bekendtskab.

Godt at der er en angriber på plads inden sæsonstart.

Vi må håbe at han falder hurtigt til.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og så er det fedt, at han tilmed kan spille flere positioner og dermed også er en slags afløser for Hasini. Jeg går da ud fra, at han skal spille på kanten, hvilket betyder at Pukki får lov til at spille på den position, hvor han er klart bedst.

Så er det vel reelt kun den ene kant, hvor der for alvor er spørgsmålstegn om, hvem der skal starte, ellers giver startopstillingen sig selv. Så må den næste nyhed gerne være en forlængelse med Riza.
Dejligt der også købes kvalitet på Vestegnen. Tillykke med jeres nye svensker, jeg tror i har gjort jer en rigtig god handel. Jeg glæder mig sindsygt meget til den nye sæson. Selvfølgelig med FCK som nr. 1# ;-) Superliga!
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Ifølge transfermarkt har vi fået Eriksson på fri transfer, kan det virkelig passe når det ikke er mere end et halvt år siden at kineserne gave 12 mio for ham? Han var godt nok utilfreds i kina, men det lyder lidt vildt. Super godt hentet hvis det viser sig at være sandt.

http://www.transfermarkt…_id/1283868
Brøndby IF
Godt arbejde af Troels Bech so far.
Daje!
.
gik i seng efter første halvleg
Annonce