Hvad synes I om vores signinger indtil videre? Er selv meget tilfreds med købet af Magnus Eriksson, samt Frederik Rønnow. Rønnow skal nok blive en super erstatning, når Lukas en dag skulle skydes afsted! :)
Håber dog ikke vi stopper her. Ser gerne 2-3 nye komme udover. Vi halter stadig en del efter fck og FCM.
Håber dog ikke vi stopper her. Ser gerne 2-3 nye komme udover. Vi halter stadig en del efter fck og FCM.
- To be the best, you have to beat the best.