Snak

Mere indhold efter annoncen
Nemlig. Jeg har ikke set transferbeloeb paa Eriksson nogen steder og transfermarkt paastaar det er en fri transfer.
Fair nok. Så er det snarere en 7-8 mio vi lander på, hvilket er godt købmandskab. Svenskeren har dog nok fået en rimelig sign-on-fee.

Tidligere i tråden, blev det nævnt, at 2-3 spillere burde hentes. Jeg tror kun vi henter 1 til, måske 2 (hvis truppen altså forbliver intakt) Erikson er jo også købt som backup til Pukki. Så vi køber nok en midtstopper eller en 6er - alt afhængig af, hvad vi kan få til rimelige penge. Hvis vi henter en midtstopper, hvilket giver mening, Aggers helbred taget i betragtning, så må det også være et udtryk for, at Malte ikke ligner en mand med fremtid i.

Jeg håber ikke, vi i denne sæson eksperimenterer med Ørnskov i midterforsvaret, fordi det slags nødløsninger bliver straffet imod de bedre modstandere i ligaen. Som tingene er pt, så er han dog den bedste 6er i truppen, i min optik.
Nogen der ved hvor de viser Brøndbys euro league kamp på torsdag 16/7 ?
Umiddelbart ingen steder. Så vi er ude i et stream af en art. Fandme irriterende, eftersom vi møder en habil modstander denne gang.
Hvis man køber en central forsvarsspiller skal det nok nærmere ses som et udtryk for at man ikke ser Dumic som værende fremtidens mand. Malthe skal ses som erstatning for Agger da de begge er venstre benet. Med Aggers skadehistorik kan han formentlig få et håndtal kampe, hvilket vil være fint for hans alder.

Jeg ser gerne at man henter en central forsvarsspiller. Jeg mener på ingen måde Dumic er god nok.
Desuden ser jeg gerne at man sælger Durmisi hvis man kan få mellem 10-15 mio. kr. for ham. Ellers skal han have en kontraktforlængelse og udleje Da Silva.
Holst skal også udlejes og en central midtbane spiller skal hentes ind.

Da TB startede sagde han at der manglede en spiller til hver kæde. Nu er der hentet en Målmand og en Angriber / Midtbane.

Derfor mener jeg stadig man mangler at hente en forsvarsspiller + en midtbane/angriber. Alt efter hvordan man betragter Eriksson..
Jeg siger jo bare min mening
Mere indhold efter annoncen
Annonce
.
Jeg siger jo bare min mening
.

gik i seng efter første halvleg
Skal rettighederne ikke købes af hjemmeholdet, hvorfor det vel kan tænkes, man ikke har kunne blive enige om en pris?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Haha, Agger er ikke taget med til Bulgarien. Han spares til kampen imod AGF. Det er fandme frustrerende.
TV3 Sport 1 viser kampen.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce