Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor ser du det?
Zlatan doesn\'t do auditions
Det stod på twitter i går aftes. Rene Schrøder, tror jeg det var, skrev det.

Edit: Nåh, bold.tv har naturligvis også opsnappet det.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
.
gik i seng efter første halvleg
Thomas Frank

- Vi har en klar ambition om at få en god start på Alka Superligaen. For den kommende sæson er målet en top 3-placering samt forbedringer på udvalgte parametre. Et vigtigt parameter i jagten på det mål er at komme bedre fra land end i de foregående to sæsoner, og derfor har vi prioriteret at lade Agger blive hjemme og træne, så han er parat til kampen mod AGF på søndag.


.
gik i seng efter første halvleg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, helt enig. Jeg undlod endda denne del af citatet, hvor det bliver endnu mere tydeligt.

Vi vil rigtig gerne videre i Europa, så vi kan høste endnu mere erfaring til vores unge trup, men man skal heller ikke glemme, at selv om vi har rykket os rigtig meget som hold på to år, så skal vi tage de rigtige skridt på de rette tidspunkter, lyder det fra Thomas Frank.

De rigtige skridt på de rette tidspunkter? Det er da en helt absurd udmelding.
@ GW

Det fremgik af TV3´s hjemmeside i går aftes.
Y. N. W. A. - #JFT97
og så er signalet vel også lidt, at agger´s fysik ikke er blevet bedre ligefrem.

Det havde du vel heller ikke i dine vildeste drømme forventet?
Optimalt set, kan I vel håbe at bruge ham, som vi brugte Grønkjær i sin tid, hvor han skulle spares, ikke spille to kampe pr. uge. Den slags.
Og selv det har jeg svært ved for alvor at tro på, baseret på sidste sæson.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Grønkjær spillede da rigtig meget.
fck-medløber.
Som jeg erindrer det, var Grønkjær på skånekost, og spillede ikke mere end en kamp pr. uge. Om end det, som jeg også skrev, knap er noget jeg tror er realistisk for Agger, baseret på sidste sæsons skadesfrekvens...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Annonce