og så er signalet vel også lidt, at agger´s fysik ikke er blevet bedre ligefrem.
Det havde du vel heller ikke i dine vildeste drømme forventet?
Optimalt set, kan I vel håbe at bruge ham, som vi brugte Grønkjær i sin tid, hvor han skulle spares, ikke spille to kampe pr. uge. Den slags.
Og selv det har jeg svært ved for alvor at tro på, baseret på sidste sæson.