En kamp pr. uge er da også meget, synes jeg. Jeg har hullet hukommelse når det kommer til fodbold, men jeg synes han spillede hele tiden. Muligvis ikke altid fra start. Han havde sine to (?) lyskeskader, men han var da aldrig sådan småskadet. Agger fejler jo altid et eller andet, om det så er ondt i benet eller racerrøv.
fck-medløber.