Den bulgarske liga må være ringe, der er jo intet i det her hold??
De er godt nok blevet talt meget op Beroe, de skabte intet i hele kampen.
1-0 sejr godt udgangspunkt, det må ikke smides væk nu.
De er godt nok blevet talt meget op Beroe, de skabte intet i hele kampen.
1-0 sejr godt udgangspunkt, det må ikke smides væk nu.
Brøndby og Chelsea