det er noget nær en ønskelodtrækning. men 4. runde (hvis vi kommer så langt) blir vel nærmest et slagtehus..?
Sandsynligvis, men lad os nu se. Vi skal også lige videre først mod Beroe, og dernæst mod den evt. kommende modstander.
det er noget nær en ønskelodtrækning. men 4. runde (hvis vi kommer så langt) blir vel nærmest et slagtehus..?