@Acheron
Den eneste stamspiller, FCM har mistet, er Igboun. Til gengæld har de fået Kian Hansen ind. Med mindre de sælger 2-3 profiler mere, så tror jeg ikke, vi kommer i nærheden af dem.
De andre holds trupper under os og Randers er muligvis heller ikke så brede, men til gengæld har de haft en noget længere sommerferie og skal ikke spille to kampe om ugen, så det må give lidt bedre restitution og færre skader. Derfor tror jeg, vi får svært ved at forsvare 3. pladsen.
@ConCort
Truppen er da ikke ligefrem blevet tyndere siden sidste saeson?
Nej, men den er heller ikke blevet bredere. Skulle vi ende med at komme frem til play off-runden inden Europa League-gruppespillet, så når vi at spille 8 ekstra kampe denne sæson, mod de 2 vi spillede i sidste sæson. Det vil helt sikkert sætte sine spor i truppen. Og med tanke på Agger, Kahlenberg og Elmanders fremtrædende aldre, så bliver deres skadeshistorik næppe bedre. Derfor tror jeg, vi kommer til at stå foran flere kampe, hvor vi ikke kan stille en trup, uden at have en masse uprøvede ungdomsspillere med.
Husk at drikke vand!