Det har jeg da aldrig gjort. Altså ladet som om. Men den debat kan du tage i en anden tråd. Ikke denne
Dette er en signatur.
BIF har jo valgt rigmandsløsningen. Svært at se at det nogensinde skulle blive en rentabel forretning før man kommer ud og spille Europa Og helst Champions league og sælge spillere for høje beløb som følge heraf. Mon ikke de fleste realister har erkendt at klubber som FCM og BIF får meget svært ved at blive rentable uden mesterskaber. Med en rigmand som jan Bech i ryggen virker det måske ikke særlig oplagt at skulle spare på centerforsvarer.
Elmander er lidt et Wild card. Har han ikke set en del bedre ud her i opstarten end i sidste sæson?