Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Det har jeg da aldrig gjort. Altså ladet som om. Men den debat kan du tage i en anden tråd. Ikke denne
Dette er en signatur.
Der kommer nok flere spiller(e) til Vestegnen.
Personligt håber jeg på en 6´er samt en spidsangriber til at konkurrere med Pukki.
Link: http://www.bold.dk/nyt/b…d-at-handle
- To be the best, you have to beat the best.
moderator
Enig at angriberpositionen er lidt tyndt besat især efter man skaffede sig af med Nunez. Plus Pukki ligner ikke en mand for 15-16 mål i ligaen. Elmander er lidt et Wild card. Har han ikke set en del bedre ud her i opstarten end i sidste sæson?
Dette er en signatur.
Jo, Elmander har set rigtig fin ud i opstarten. Måske han er bedst på 8´er positionen, hvor TF gerne vil bruge ham?
- To be the best, you have to beat the best.
Det virker ikke umildbart som om, at Troels Bech leder efter en angriber udefra.

Ift. Elmander og hans præstationer i opstarten, så er det, i min optik, svært at vurdere, da Brøndby jo kun har mødt hold på serieniveau. Umildbart synes jeg Brøndby er klart tyndest besat på midtbanen, hvor der ikke skal ret mange skader/trætte spillere til, før man skal hente nogle ret så store spørgsmålstegn ind. Evt. en 6´er, der, til nøds, også kan rykkes ned i backkæden.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
En 6´er og en midtstopper ville pynte gevaldigt. Dario er ikke makkeren til Agger der kan føre os til guld (han er ikke god nok). Agger er ude mindst 10 af kampene i sæsonen. Albrechtsen er 35 år og er i den grad i sin karrieres efterår. Malthe Johansen er stadig en knægt og meget uerfaren indenfor seniorbold.
- To be the best, you have to beat the best.
BIF har jo valgt rigmandsløsningen. Svært at se at det nogensinde skulle blive en rentabel forretning før man kommer ud og spille Europa Og helst Champions league og sælge spillere for høje beløb som følge heraf. Mon ikke de fleste realister har erkendt at klubber som FCM og BIF får meget svært ved at blive rentable uden mesterskaber. Med en rigmand som jan Bech i ryggen virker det måske ikke særlig oplagt at skulle spare på centerforsvarer.

Valgt og valgt. Man blev opkøbt, og derfra giver tingene jo sig selv.

Anyway, man har et mål om at selskabet skal løbe rundt, og første skridt lader til at være et sommervindue, der går i 0 - og ikke så underligt i øvrigt. Kassen er vel nede omtrent de 10 mio. Et køb af en ny forsvarer vil således halvere likviditeten.
Om Jan Bech så pludselig låner penge, giver penge, forærer en spiller eller whatever er vel trods alt en x-factor, der ikke blot kan tages som en præmis. Jeg tvivler i øvrigt også på, at han gør det.
Elmander er lidt et Wild card. Har han ikke set en del bedre ud her i opstarten end i sidste sæson?

Jo, men i kraft af at blive rykket ned som 8´er. Som Angriber virker det stadig temmelig håbløst.
@ Svoger

Ja, jeg rettede det der for mig selv forekom som en selvfølgelig, så det også for andre forekom HELT tydeligt.

Hvorfor Dumic skulle vælge at forlænge med Brøndby nu hvis han om et år kan sælges til omkring 10 mio kr. er et godt spørgsmål, men spilletid må være det helt naturlige svar. Spiller Dumic ikke det næste års tid er han vel næppe interessant for andet end nogle mindre superliga klubber, da et år uden spilletid i hans alder er skelsættende.

Får han til gengæld 1 års fast spilletid i superligaen er det med modsat fortegn et kæmpe plus for en spiller i hans alder. (Desuden mener jeg ikke han er det værd, men papiret kan det for nogen klubber (med for lidt reseach) godt se ud som et acceptabelt køb.
Jeg siger jo bare min mening
"Valgt og valgt. Man blev opkøbt, og derfra giver tingene jo sig selv. "

Blev i opkøbt, vil det ikke kræve at JB have købt en kontrollerende aktiepost før man kan påstå det (ifht. Sir C.´s argument om at have valgt rigmands løsningen)?

Der er vel ingen der tvinger BIF til at følge Suggar-Daddy modellen, det gør man velvilligt, hvorfor "valgt" nok er mere retvisende end din udlægning.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Annonce