Har lige hørt interview med Troels Bech. Det er slående hvor stor stor afgrunden er i kommunikativ pondus mellem ham og Rud.
Jeg får måske lidt naivt en fornemmelse af, at når man formulerer sig i den grad velovervejet og kompetent, så vil man også være i stand til at agere tilsvarende.
God sæson!
Jeg får måske lidt naivt en fornemmelse af, at når man formulerer sig i den grad velovervejet og kompetent, så vil man også være i stand til at agere tilsvarende.
God sæson!
Bitre Nord