Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er i hvertfald ikke mere arm end skulder, jeg synes den er fair nok.
enig i den er svær at se i situationen
dog ingen tvivl om det når man ser den i slow.
Holbæk B&I You can either agree with me or be wrong!
Nøj hvor er Brøndby svage på den centrale midtbane. Ørnskov, Phiri og Nørgaard er jo ikke gode nok til at starte i en top 3 klub. Særligt Ørnskov - puha.

@Tro på det
Om det så var 99% skulder og kun 1% arm, så skal der jo stadig fløjtes, så forstår ikke lige hvor du vil hen...

At dommeren så er undskyldt er så en anden side af sagen.
Kan kun sige jeg ikke er enig, jeg mener at målet var fair.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dømt er dømt, så ser ingen pointe i lange diskussioner. Men sgu for åndsvagt at stå og påstå at du syntes målet er fair - det havde du jo nok næppe syntes hvis det havde gået den anden vej.
ja hvis man ser bort for fodbold loven kan man måske argumentere for det måske fair

men når man ikke må bruge arm er det ligegyldigt om det er 1 % eller 100 % arm så er det stadig imod reglerne.
Holbæk B&I You can either agree with me or be wrong!
Dommeren ser heller ikke ud til at være kommet hjem fra ferie. Hold da op hvor mange små fejl ind til videre.
TEAM PUKKI!
Zlatan doesn\'t do auditions
Heldigt. Sikke en foræring
Annonce