Heldigt, men vigtigt!
Snak
Redigeretsøn 19. jul 2015
ja dommeren har lavet et par fejl, forkert dømt frispark mod riza der så dumt brokker sig til gult.
mål der skulle være hånd på.
en fordel der blev taget væk fra agf ved frispark omkring midten.
men stadig ikke pænt brøndby spil.
edit: men heldigt med et udlignende mål inden pausen, håber frank får rettet nogle ting i pausen
mål der skulle være hånd på.
en fordel der blev taget væk fra agf ved frispark omkring midten.
men stadig ikke pænt brøndby spil.
edit: men heldigt med et udlignende mål inden pausen, håber frank får rettet nogle ting i pausen
Holbæk B&I
You can either agree with me or be wrong!
søn 19. jul 2015
"Dømt er dømt, så ser ingen pointe i lange diskussioner. Men sgu for åndsvagt at stå og påstå at du syntes målet er fair - det havde du jo nok næppe syntes hvis det havde gået den anden vej"
Jeg havde nok været ligeglad, jeg er ikke AGF fan, men du havde nok synes at den var fair nok, hvis den var gået den anden vej
Jeg havde nok været ligeglad, jeg er ikke AGF fan, men du havde nok synes at den var fair nok, hvis den var gået den anden vej
søn 19. jul 2015
Nej det kan vi takke primært dårligt spil at vores centrale midtbane samt elba heller ikke ramte niveau.
Men dertil at der kan laves 5-10 dommer fejl på en halvleg er i sig selv sørgeligt.
Men dertil at der kan laves 5-10 dommer fejl på en halvleg er i sig selv sørgeligt.
søn 19. jul 2015
De har været gode til at lukke Agger ned i opspillet og lade alt gå igennem Ørnskov. Håber Frank kan få justeret på det.
søn 19. jul 2015
Tro på det, indeed. Modsat dig er jeg ikke typen der lader som om de er neutrale og gør sig hellige på det.
søn 19. jul 2015
Skal bare vindes - Superligaens ringeste målmand, det skal bar udnyttes.
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll...