Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg synes det ser ud som om den rammer skulderen. Men uanset bør Agger kunne gøre mere ved situationen bagefter.
Heldigt at AGF laver sådan et koks til sidst. Men det er alligevel skarpt nok sat ind.

Jeg tror vi tager den i 2. - det kan godt være spillet ikke flød, men det virkede som om vi havde mere fart i nogle situationer, hvor AGF haltede lidt efter.
Strategy:

Haha :D jamen du må gerne tro at jeg er AGF´er :)

Men hvis jeg holdte med AGF ville jeg da ikke frasige mig det. Jeg synes at Brøndby og AGF er lige ringe ;)

Fansene er ihvertfald lige hjernedøde
Brækket næse til elba. Øv :(
Lorte-dommer.
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Hold kæft hvor spiller han hazarderet ham Jens Jønsson. det er jo ren roulette når han skal cleare bolde!
- Leverkusen siden Ballack (2002) Der findes kun 1 Frisparkslegende (Juninho Pernambucano).
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Suk Suk Suk
Holbæk B&I You can either agree with me or be wrong!
Hold da helt kræft hvor er det ringe.
Kæft, nogle nemme mål.
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Bødlen fra Tblisi gør det onde ved Brøndby.
Jeg er godt træt af Larsons defensive evner. Han dækker hele tiden dårligt op.
Annonce