Jeg synes det ser ud som om den rammer skulderen. Men uanset bør Agger kunne gøre mere ved situationen bagefter.
Heldigt at AGF laver sådan et koks til sidst. Men det er alligevel skarpt nok sat ind.
Jeg tror vi tager den i 2. - det kan godt være spillet ikke flød, men det virkede som om vi havde mere fart i nogle situationer, hvor AGF haltede lidt efter.
Heldigt at AGF laver sådan et koks til sidst. Men det er alligevel skarpt nok sat ind.
Jeg tror vi tager den i 2. - det kan godt være spillet ikke flød, men det virkede som om vi havde mere fart i nogle situationer, hvor AGF haltede lidt efter.