Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold kæft holdet er ikke kommet en skid videre end sidste år, og så imod et af ligaens formentligt dårligste hold!!
FC Bayern Munchen - siden 1980 Brøndby IF - siden 1981
Nå, nå, så skal vi vist være tilfredse med uafgjort mod lorte-agf.
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Gud hvor er det dog jammerligt og elendigt. Rystende ringe mod et bovlamt AGF-mandskab. Det bliver uden tvivl en laaaang sæson.
Man kan vel ikke klandre GF for at vi snorksover nede bagi? Der er det vores egen markering i feltet, der skal være langt bedre og mere konsekvent.
Det er alligevel nat og dag med de offensiver vs defensive kæder. Vadzadze ser utrolig lovende ud og Jønson ligner en mand der skal prise sig lykkelig for at komme ind i sæsonen med god form, for var det en 19 årig ubeskrevet blad havde han nok været blevet skiftet ud efter 1. halvleg.
- Leverkusen siden Ballack (2002) Der findes kun 1 Frisparkslegende (Juninho Pernambucano).
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kom så. Få udlignet inden 75. minut, så vinder vi den kamp.
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Hvordan i helvede kan det være at BIF bare ikke kan andet end at fucke sæsonstarter op?????

Det er jo sket i så mange sæsoner efterhånden....!
Og der er folk der synes det var en god ide at beholde Thomas Frank. Der er fandme noget galt hvis en træner skal ind og have 2 år til at spille sit koncept ind og "lære" at være træner...

En klub der vil frem og spille med om mesterskabet skal have en træner der ved hvad han laver.

Det er det samme lort som i sidste sæson. Defensivt rod, langsomt opspil og et tandløst angreb.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Og der er folk der synes det var en god ide at beholde Thomas Frank. Der er fandme noget galt hvis en træner skal ind og have 2 år til at spille sit koncept ind og "lære" at være træner...


Især målet til 2-1 har intet med konceptet at gøre. Det er personlige fejl på stribe, og her kan ingen træner gøre hverken fra eller til. Det har snarere noget at gøre med, at det stadig er tidligt på sæsonen, og der er ét og andet, som ikke er helt afstemt endnu. Det må spillerne tage på deres kappe.
Når ellers altid stabile Agger pludselig kikser fælt, så bliver det bare op ad bakke.
Annonce