Hold kæft holdet er ikke kommet en skid videre end sidste år, og så imod et af ligaens formentligt dårligste hold!!
FC Bayern Munchen - siden 1980
Brøndby IF - siden 1981
Og der er folk der synes det var en god ide at beholde Thomas Frank. Der er fandme noget galt hvis en træner skal ind og have 2 år til at spille sit koncept ind og "lære" at være træner...