Okay kan være det kun er mig der synes det ligner det samme læs lort som i sidste sæson...glæder mig virkelig til at se hvad holdet så kan byde med i næste kamp.
Det er for fanden en oprykker som man spiller imod idag og de fører fortjent.
Det er for fanden en oprykker som man spiller imod idag og de fører fortjent.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg