Hvad fanden sker der for de dommere? Brøndby klart snydt for et mål.
Snak
søn 19. jul 2015
SÅ er det sgubogså umuligt. De må score med armen og vi bliver frataget et helt legitimt mål.
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Redigeretsøn 19. jul 2015
Fordi målmanden er kommet ud
Der er offside fordi der kun var en AGF spiller bag bolden..
Der er offside fordi der kun var en AGF spiller bag bolden..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 19. jul 2015
Kan jo ikke være offside, når det er målmanden som rammer den..
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll...
søn 19. jul 2015
"Fordi målmanden er kommet ud
Der er offside fordi der kun var en AGF spiller bag bolden.. "
Måske er jeg nok ikke inde i reglerne, men der står en AGF mand på stregen, hvordan kan der så være offside?
Der er offside fordi der kun var en AGF spiller bag bolden.. "
Måske er jeg nok ikke inde i reglerne, men der står en AGF mand på stregen, hvordan kan der så være offside?
Wise Men Say...
søn 19. jul 2015
Goi:
Fordi der skal være 2 spillere bag Brøndby´eren. Normalvis er målmanden der jo, men han er så længere fremme. Det er så ligegyldigt, hvis det er korrekt at det kun er målmanden der rammer den.
Fordi der skal være 2 spillere bag Brøndby´eren. Normalvis er målmanden der jo, men han er så længere fremme. Det er så ligegyldigt, hvis det er korrekt at det kun er målmanden der rammer den.
søn 19. jul 2015
Måske er jeg nok ikke inde i reglerne, men der står en AGF mand på stregen, hvordan kan der så være offside?
Der skal være to mand bag bolden.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
søn 19. jul 2015
Der skal altid være 2 spillere bag bolden, ellers er der offside. Hvis målmanden ikke længere er der og der er en forsvars spiller så er der offside.
Men nu lagde jeg ikke mærke til om det rent faktisk var en Bif spiller der lagde afleveringer eller deres keeper.
Men nu lagde jeg ikke mærke til om det rent faktisk var en Bif spiller der lagde afleveringer eller deres keeper.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg