Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad fanden sker der for de dommere? Brøndby klart snydt for et mål.
SÅ er det sgubogså umuligt. De må score med armen og vi bliver frataget et helt legitimt mål.
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Fordi målmanden er kommet ud

Der er offside fordi der kun var en AGF spiller bag bolden..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
For helvede også!! Det bliver ikke til noget mål, næste kamp.
Kan jo ikke være offside, når det er målmanden som rammer den..
Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Fordi målmanden er kommet ud

Der er offside fordi der kun var en AGF spiller bag bolden.. "


Måske er jeg nok ikke inde i reglerne, men der står en AGF mand på stregen, hvordan kan der så være offside?
Wise Men Say...
Goi:

Fordi der skal være 2 spillere bag Brøndby´eren. Normalvis er målmanden der jo, men han er så længere fremme. Det er så ligegyldigt, hvis det er korrekt at det kun er målmanden der rammer den.
Måske er jeg nok ikke inde i reglerne, men der står en AGF mand på stregen, hvordan kan der så være offside?


Der skal være to mand bag bolden.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Der skal altid være 2 spillere bag bolden, ellers er der offside. Hvis målmanden ikke længere er der og der er en forsvars spiller så er der offside.

Men nu lagde jeg ikke mærke til om det rent faktisk var en Bif spiller der lagde afleveringer eller deres keeper.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
\"Den danske dommerstandard\"
Annonce