Offsiden er god nok. Dumic står offside og da han er inde og ramme Steffen Rasmussen er den god nok, desværre
Snak
søn 19. jul 2015
Scharw & XorpiZ
Okay tak..
Det gør det selvfølgelig ikke bedre, at det er AGF målmanden spiller den videre til Brøndbyspilleren.
Okay tak..
Det gør det selvfølgelig ikke bedre, at det er AGF målmanden spiller den videre til Brøndbyspilleren.
Wise Men Say...
søn 19. jul 2015
For satan en omgang lort!
Der var intet der lykkedes.
Jeg forudser endnu et efterår hvor vi udspiller vores chancer for at opnå noget som helst.
Der var intet der lykkedes.
Jeg forudser endnu et efterår hvor vi udspiller vores chancer for at opnå noget som helst.
søn 19. jul 2015
Kunne være rart at høre om det er frispark eller offside han dømmer, selvom kampen var under standard fra Brøndbys side kan man heller ikke sige dommeren var med os.
søn 19. jul 2015
Goi
Det er såre simpelt, da S. Andersen blander sig i duellen er det en bold hvor målmanden ikke er bag bolden. derfor vil der altid dømmes offside, det er ligesom hvis der er 2 mand fri af målmanden foran mål, selv hvis den ene er bag ham der lægger afleveringen (altså ikke offside), vil en fremadrettet aflevering dømmes som offside, kun en baglænds aflevering kan godkendes.
Det er såre simpelt, da S. Andersen blander sig i duellen er det en bold hvor målmanden ikke er bag bolden. derfor vil der altid dømmes offside, det er ligesom hvis der er 2 mand fri af målmanden foran mål, selv hvis den ene er bag ham der lægger afleveringen (altså ikke offside), vil en fremadrettet aflevering dømmes som offside, kun en baglænds aflevering kan godkendes.
- Leverkusen siden Ballack (2002)
Der findes kun 1 Frisparkslegende (Juninho Pernambucano).
søn 19. jul 2015
Korrekt offside. Ham Brøndby-spilleren der scorede målet forhindrede og skærmede AGF-målmanden i at komme til bolden, så derfor har han indflydelse på spillet
søn 19. jul 2015
Goi:
Fordi der skal være 2 spillere bag Brøndby´eren. Normalvis er målmanden der jo, men han er så længere fremme. Det er så ligegyldigt, hvis det er korrekt at det kun er målmanden der rammer den.
Det er ikke ligegyldigt. Dumic står i offside position og søger bolden da AGF målmanden forsøger at bokse væk, derfor bliver der dømt offside.
søn 19. jul 2015
Måske er jeg nok ikke inde i reglerne, men der står en AGF mand på stregen, hvordan kan der så være offside?
Det er næstbagerste mand der ophæver en offside og med keeperen længere fremme end angriberen, er der kun én forsvarer nærmere mål.
Jeg tror ikke keeperens berøring vurderes som en spilning.
Redigeretsøn 19. jul 2015
Fantastisk dommerpræstation.
Et AGF-mål, hvor angriberen forinden klokkeklart tager bolden med overarmen, og et annulleret Brøndby-mål, hvor der intet kriminelt foregik.
AGF skulle bare vinde den kamp. Tillykke, Jens Maae, din inkompetente jyde.
Et AGF-mål, hvor angriberen forinden klokkeklart tager bolden med overarmen, og et annulleret Brøndby-mål, hvor der intet kriminelt foregik.
AGF skulle bare vinde den kamp. Tillykke, Jens Maae, din inkompetente jyde.
Husk at drikke vand!