Så kender vi Brøndbys fans igen :D
Snak
søn 19. jul 2015
Peter Kjær må være stiv. Det er sgu da tydeligt, at Vatadza ? bruger overarmen.
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll...
søn 19. jul 2015
AGF udstiller vel vældigt fint de svagheder som holdet har, pt. De har jo ikke ændret sig nævneværdigt siden sidste sæson med de tilgange der er kommet til holdet (hvor det jo reelt kun er Eriksson som kan ses som en mulig direkte forstærkning af førsteelveren).
Midtbanen bliver udstillet igen i dag, som det jo skete et par gange forrige sæson. Jeg kan lide både Ørnskov, Nørgård og Phiri, men de er jo langt fra en midtbane man kan vinde mesterskaber med.
Offensivt har det heller ikke set fantastisk ud idag, og det var jo også et problem forrige sæsson. Det er muligt Kahlenberg kan gøre den store forskel når han kommer tilbage og Eriksson er spillet ind på holdet, men jeg føler mig nu ikke for sikker på at det er nok.
Bech har nok at se til. Spillere af den kvalitet som trænges hvis man vil op og slås med FCK/FCM hænger jo ikke ligefrem på træerne.
Midtbanen bliver udstillet igen i dag, som det jo skete et par gange forrige sæson. Jeg kan lide både Ørnskov, Nørgård og Phiri, men de er jo langt fra en midtbane man kan vinde mesterskaber med.
Offensivt har det heller ikke set fantastisk ud idag, og det var jo også et problem forrige sæsson. Det er muligt Kahlenberg kan gøre den store forskel når han kommer tilbage og Eriksson er spillet ind på holdet, men jeg føler mig nu ikke for sikker på at det er nok.
Bech har nok at se til. Spillere af den kvalitet som trænges hvis man vil op og slås med FCK/FCM hænger jo ikke ligefrem på træerne.
Redigeretsøn 19. jul 2015
Vi taber grundet en situation, som var svær at dømme korrekt for dommeren, og fordi at vi tøver for meget nede bagi. Det er surt men sejren til GF var fortjent nok, og vi må bare lære af det og løfte niveauet fremover i sæsonen.
søn 19. jul 2015
. Du kan være offside selv om bolden bliver spillet bagud. Det afgørende er hvor modtageren af bolden befinder sig i afleverings øjeblikket.
Hvordan det?
Solo non mai in B.
Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
søn 19. jul 2015
Hvordan det?
Hvis en spiller er foran bolden i en offsideposition, og løber ned og henter en aflevering der bliver spillet bagud, skal der stadig fløjtes for offside.
søn 19. jul 2015
Ja, det er vi enige om. Troede du mente, at en spiller kunne være offside, hvis han modtog en bold der blev spillet tilbage, hvilket ingen mening gav.
Solo non mai in B.
Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
søn 19. jul 2015
Hvornår er Kahlenberg klar?
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll...
søn 19. jul 2015
Ja, det er vi enige om. Troede du mente, at en spiller kunne være offside, hvis han modtog en bold der blev spillet tilbage, hvilket ingen mening gav
Min kommentar gik i alt sin enkelthed på, at spilretningen af bolden ikke har nogen som helst betydning for vurderingen af offside :-)