Jeg tror ikke keeperens berøring vurderes som en spilning.
Det er en bevidst berøring, og dermed ophæver den en offside, uanset. At der så kan argumenteres for, at Dumic begår frispark, er noget andet.
Håbløs kamp, hvor det for alvor blev tydeligt, at man har brugt preseason på at tosse rundt til miniputnationer, og aldrig har fået spillet sig op på et tilstrækkeligt niveau. Det er simpelthen håbløst og utilgiveligt. Samtidig er der så mange taktiske fejl, at man ikke ved, hvor man skal starte. Og Eriksson ligner ikke en, der er klar til at spille på dette niveau i den nærmeste fremtid. Hans boldbehandling var håbløs. Ørnskov som playmaker virker, utroligt nok, stadig ikke her efter 2 år.
Eneste lyspunkt var, at Elmander faktisk kom ind og gjorde en forskel.