De samme folk kunne banke FCM på udebane i slutningen af sidste sæson, men det kræver en anden indsats end idag. Måske Brøndbys dårlige spil også kan tilskreves et godt taktisk oplæg af Wieghorst, som jeg gerne ser som landstræner eller træner i Brøndby en dag.
Snak
man 20. jul 2015
Og de samme folk, som blev banket 3 gange af Hobro og blev overmatchet på fysik (og fart) mod andre hold i ligaen, hvorfor det altså er et tilbagevendende problem, der ikke kan reduceres til en god kamp i Herning mod et hold ramt af mesterskabstømmermænd.
man 20. jul 2015
Og dog tilspillede de sig en 3. plads på trods af de kedelige nederlag mod Hobro.
Men efteråret skal helt klart blive bedre i år og der skal også flere point på kontoen mod de "små" hold.
Men efteråret skal helt klart blive bedre i år og der skal også flere point på kontoen mod de "små" hold.
man 20. jul 2015
Fuck den 3 plads. Mit udgangspunkt er at nærme sig FCK og FCM, ikke om vi bliver nummer tre, det er bare et minimumskrav og absolut ikke noget at juble over, slet ikke, når vi gennem de sidste år har brugt så mange penge.
Vi har jo manglet en god 6er i flere år nu.
Gid vi kunne spille mod OB i morgen. Er så fucking bitter lige nu.
Vi har jo manglet en god 6er i flere år nu.
Gid vi kunne spille mod OB i morgen. Er så fucking bitter lige nu.
man 20. jul 2015
Idag så det ud til at AGF bare dækkede alle de andre og lod Ørnskov føre bolden frem til lige før midten førend de lagde pres på ham. Hvilket resulterede i mange boldtab og man kom jo slet ikke ud på kanterne på den måde. Rimelig smart og minder om måden nogle hold spillede mod landsholdet på, når Martin Laursen var med.
man 20. jul 2015
Enig i at vi skal have 3. plads som minimum, er dog også realist i forhold til FCM og især FCK hvor vores pengeforbrug på forstærkninger blegner.
Men ja skideirreterende kamp idag.
Men ja skideirreterende kamp idag.
man 20. jul 2015
Ja, det er egentlig en meget rammende sammenligning. Det ville hjælpe, hvis Daniel Agger var i stand til at føre bolden frem? I starten handlede det jo meget om, at han ikke havde luft til det og skulle i form. Men måske er han slet ikke i stand til det?
Redigeretman 20. jul 2015
De pressede Agger helt ned til straffesparksfeltet, så han havde svært ved det og ser også noget rusten ud. Mens Ørnskov som sagt fik lov til at føre bolden næsten til midten, som jeg ser det.
Edit: Kan se der en artikel med udtalelser fra Danny olsen, som bekræfter at Agger ikke måtte få lov til at føre bolden frem.
Edit: Kan se der en artikel med udtalelser fra Danny olsen, som bekræfter at Agger ikke måtte få lov til at føre bolden frem.
man 20. jul 2015
Ja, det var en trist affære. Nørgaard og Phiri ukarakteristisk usikre på bolden; Ørnskov ved vi jo hvad vi kan forvente af i den afdeling. Vores offensiv var så impotent som man desværre før sæsonen kunne frygte. Den eneste der gjorde sig positivt bemærket var vel Elmander.
Ros til AGF: Deres offensiv var god og var også enormt defensivt disciplineret, hvilket gjorde vores opspil statisk, og vi kom ingen vegne.
Det er bare super frustrerende at se os spille mod sådan et klovneforsvar, og kun kunne score ét mål. Eriksson havde et helt håbløst touch på bolden, men det kan der forhåbentlig strammes op på når han kommer i bedre form; Szymanowski gjorde vel ikke rigtig mere væsen af sig end at slå ud efter Steffen Rasmussen?
Ros til AGF: Deres offensiv var god og var også enormt defensivt disciplineret, hvilket gjorde vores opspil statisk, og vi kom ingen vegne.
Det er bare super frustrerende at se os spille mod sådan et klovneforsvar, og kun kunne score ét mål. Eriksson havde et helt håbløst touch på bolden, men det kan der forhåbentlig strammes op på når han kommer i bedre form; Szymanowski gjorde vel ikke rigtig mere væsen af sig end at slå ud efter Steffen Rasmussen?
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
man 20. jul 2015
Jeg undrer mig lidt over hvor lidt fokus i har på jeres backs og deres manglende defensive kvaliteter.
Der er altid en motorvej bag Larson og Durmisi er mildest talt også bedst offensivt. Det kan gå mod dårlige hold når midterforsvaret har overskud til at tage fra og den centrale midt kan beskytte, men mod gode hold eller når resten af defensiven ikke er i gear er det et stort problem med de dårlige backs.
Der er altid en motorvej bag Larson og Durmisi er mildest talt også bedst offensivt. Det kan gå mod dårlige hold når midterforsvaret har overskud til at tage fra og den centrale midt kan beskytte, men mod gode hold eller når resten af defensiven ikke er i gear er det et stort problem med de dårlige backs.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.