Redigeretman 20. jul 2015
Det er jo ikke bare de dårlige returløb, det er også 1:1 og placeringerne i forsvaret etc.
Men du har ret i at bliver spillerne omkring bedre, kan det kompensere for mangler. Sådan er det jo altid; hvis ham på nabopladsen er bedre, kan det opveje egne mangler.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.