Snak

Mere indhold efter annoncen
Brøndby har offensive backs ja. Men der hvor jeg helt klart ser BIFs svage led, er på den centrale midtbane med Phiri og Ørnskov.
Captain America. FCM
Vi er mange hold der har offensive backs, men de fleste har offensive backs der også kan forsvare. Ellers falder det koncept lidt til jordren.
Der er Bifs ganske simpelt ikke gode nok.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Speaking of de dårlige backs, så tjek lige det tilbageløb Larsson laver ved 2-1 målet...

Frank må være rasende!

Men Larsson havde den bedste tilskuerplads på stadion i den sekvens.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Ingen tvivl om at de to backs er bedre offensivt end defensivt, men...

Med en bedre 6´er, så ville de to spiller på backpladserne også fungere bedre. Det er jo en del af problemet at når man mister bolden idet man fører den frem, så kommer de to jo ofte til at være ude af position, da de jo i den situation er på vej fremad. Det skete rigtigt, rigtigt mange gange igår.

Ang. den med Agger ikke måtte føre bolden frem, så var det egentligt ganske tydeligt set i bagspejlet. Jeg undrede mig faktisk i kampen hvorfor Dumic så ofte førte bolden frem i anden halvleg når man havde Agger...

Vi kan selvfølgelig alle sammen tage fejl, men jeg kunne utroligt godt tænke mig at se hvad en klasse spiller på 6´eren kunne gøre ved dette hold.
Det er jo ikke bare de dårlige returløb, det er også 1:1 og placeringerne i forsvaret etc.
Men du har ret i at bliver spillerne omkring bedre, kan det kompensere for mangler. Sådan er det jo altid; hvis ham på nabopladsen er bedre, kan det opveje egne mangler.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Samuel Holmén har fået sin kontrakt ophævet i Tyrkiet. Kunne han være et muligt emne til den centrale midtbane? Der skulle være bud efter ham fra andre klubber på den kant, men spørgsmålet er om han efterhånden vil lidt tættere på Sverige.

http://www.tipsbladet.dk…-kontrakten
Nordens største!1
Jeg er enig i at vores backs ikke har forcer i den defensive del, samt at de ikke byder ind med stærke disciplineret defensive pligter, men det er ikke en del af det taktiske oplæg.
Begge back har også fortid som offensive spillere.

Det er lidt en prioriterings sag med hensyn til valg af back type, og "defensive" backs passer ikke ind i TF taktiske oplæg hvor især det opbyggende spil har en klar opstilling med backs der tidligt står ekstremt højt oppe på banen
Når det opbyggende spil og genpresset fungerede som i søndags, så ser det taktiske oplæg virkelig elendigt ud, spillerne ligeså.

Med hensyn til SH tvivler jeg på han gider en omgang mere på Vestegnen, men der er nok svenske spillere som kan lokke ham.
Er SH ikke også ved at være en ældre herre ?
Nu udelukker det at være offensivt orienteret jo ikke at man også kan stå en nogenlunde back defensivt, hvilket mange af konkurrenternes backs kan selvom de også bidrager en masse offensivt.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
For at man som hold skal spille med offensive backs, så er det vitalt at de kan forsvare, og generelt har en mentalitet der hedder at man skal tilbage på plads igen. Det har hverken Riza og særligt ikke Larsson, og det blev udstillet mod AGF.
Holmen har vistnok sagt at han vil afslutte sin karriere i Elfsborg, hvor hans bror også spiller, men han kunne da godt være en interresant kandidat.

Men skal jeg være ærlig er jeg lidt tvivlsom. Han var da en udmærket spiller i sin tid, men ikke overbevist om at han kan gøre den forskel, uanset at han var meget populær. Og med sine 31 år er han jo på vej mod sin karrieres efterår, hvilket jo gør at man godt kan frygte at han kunne blive endnu en dyr "pensionist" signing.

Med andre ord: tror ikke han er "løsningen" som klubben har brug for. Men er han motiveret og kan han fås til en rimelig penge, så vil han da givetvis være en forstærkning.



Annonce