Snak

Mere indhold efter annoncen
Strategy,

Er I ikke i lidt af en luksussituation når det kommer til at hente nye folk ind, forstået på den måde at I ikke har nogle steder hvor I bare skal handle, men en masse steder hvor der med fordel kan opgraderes?

Det betyder jo at I kan vente på den/de rigtigt gode value for Money tilbud kommer sidst i vinduet og drage fordel af det næsten ligemeget hvilken position det er til.
Til sammenligning skulle vi bare have nogle kanter på plads i en fart og kunne derfor ikke vente til de rigtigt gode tilbud måske kommer.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
@BB: Jeg er enig i at man står i en gunstig position med truppen generelt og ikke trænger nye spillere for enhver pris.

En ny 6´er vil jeg dog gerne se ind i truppen i dette vindue, da. Har argumenteret foroven hvorfor jeg syntes vi trænger en klassespiller på den position, og både TF og JBA har tidligere været ude og sige at truppen trænger at få tilført noget fysisk styrke. Det er en åbenlys mangel som Hobro og andre udstillede sidste sæsson, og som AGF effektivt udnyttede i søndags.

Syntes det burde være første prioritet.

En 9´er er også en klar prioritet; man kan ikke spille en hel sæsson med kun to spillere (Pukki og Stuckler) til den position. Syntes dog ingen af de spillere der er rygtet her er en decideret forstærkning i forhold til Pukki og heller ikke unge nok til at være udviklingsspillere. Så jeg håber man er tålmodige.

Og jeg mener at kan man hente Lucas Andersen syntes jeg egentligt man bør slå til uanset. Tror han vil være en forstærkning på stort set alle Superliga hold, og hvis alternativet er en halv-god 9´er eller LA på leje, så vil jeg hellere have sidstnævnte. Hellere en kvalitetsspiller til kanten/off.midt i denne sæsson, end at man henter en ny angriber der enten ikke spiller, eller gør at man begynder at spille Pukki på kanterne igen.

Men helt klart - ikke for enhver pris, og jeg syntes godt man kan tillade sig at være tålmodig.

Hvis man ønsker at komme tættere på FCK og FCM i denne sæson, så er tid da absolut en faktor.
"komme tættere på" er forhåbentlig ikke sådan en "et eller andet skal vi jo sige målsætning" der afgører strategien her.
Det vil være at tisse i bukserne til ingen verdens nytte.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
3 gule kort på 15 min....

Ser ikke særligt kønt ud her i starten..
Brøndby IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor mange spillere forventer I at slutte med?
fck-medløber.
7 :-)


Godt nok endnu en sløv kamp.Masser af frispark og kort til os og ikke mange afslutninger eller chancer vi skaber..Havde Beroes brasilianer kunne ramme en bold havde der måske stået 0-1 nu..
Brøndby IF
Det samme som det antal mål jeg forventer vi scorer baseret på det spil vi har vist.

Nul
Det ville være fint, hvis spillerne tog sig lidt sammen, i hvert fald.
fck-medløber.
Så kom første forsøg. 44,28
Annonce