Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor afslutter Neto ikke ?
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Der er heller ikke megen hjælp til vores kanter.
Ingen løb omkring dem.
Osgood
Hverken Neto eller Palmer er gode til at skyde når de er i venstre side.

Og selvfølgelig er KDH, som primært er en venstre side spiller, skubbet over i højre side. Maresca er en fucktard, IMO.

Svært at løbe rundt om Madueke når han tonser ind i to mand konstant
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Jeg er meget lidt imponeret af Neto og Madueke … totalt uskarpe begge to - men vi skifter først efter 75 så der er god tid
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg gad godt vide hvad det er Maresca ser i hele tiden at få Palmer væk fra det område, hvor han i halvandet år har været helt ustyrlig. Og så erstatte ham med enten Enzo Fernandez, der ikke har vist noget i det område, eller KDH, der er fuldstændigt ubeskriveligt ringe i det område.
CUCU

Det er en afslutningsfase, der er øvet, får deja vu.
Godt ofret Cucurella 👏👏
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Sådan Cucu!!! KDH har virkelig været ringe, men det der er en god assist.
Og nu Cucu med et mål, assist fra KDH, opsætningen fra Madueke. Endda et godt indlæg og en fremragende header fra KDH.

Men jeg fastholder, hvad f... laver KDH på Palmers plads?
Annonce