Snak

Mere indhold efter annoncen
Offside
Edit … nå ikke
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Sådan💪🏻
I er vist favoritter igen nu, Wise😂
Sådan! Det er måske meget godt, at vores dårlige periode kom allerede i første halvleg.

Madueke nupper lige Chalos mål, havde ellers været en smuk fortælling.
@Black Spider
Jeg kan godt følge dig vedrørende Palmer.
Men er det fordi Palmer spiller i samme side som Sancho, der er højrebenet.
Og Enzo i samme side som Madueke/Neto.
Osgood
Og mål Madueke. Oplæg Chalobah med indspark fra Palmer, på et frispark skabt ud af ingenting af Jackson.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
2 gode mål.... mom chaloba nøj hvor er det godt at have ham tilbage
Meget enig Black spider
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
@tintin
Det ville ikke overraske mig nogen kaldte den
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Har vi en dødboldstræner i klubben - altså en der får løn?
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Nejnejnejnej, nu kommer Disaster ind. Hvorfor??? Og hvorfor spiller Madueke stadig??
Annonce