@ Dixon
Det kunne være et bud. Eller måske bare fordi Maresca ikke går så højt op i resultater denne sæson og gerne vil træne Palmer op til at kunne spille i begge sider? Evt. bare for at presse Palmer til at få sit højreben mere i spil?
Jeg ved det ikke, men det ser firkantet ud, når Palmer løber rundt i den side. Og jeg kan ikke komme på nogen reel gevinst i forhold til vores spil.
I forhold til højre/venstre ben generelt, så plejer man at have den venstre-benede på ydersiden til venstre, hvilket gør det nemmere at slå et indlæg i fart, og den højre-benede på indersiden, hvilket giver en bedre vinkel i forhold til at skyde på mål. Og selvfølgelig omvendt i højre side, højre-fod yderst og venstre-fod indvendigt.
Og det vi gør er i vel mere eller mindre det modsatte? Så længe vi vinder, så kan jeg leve med det. Men når vi ikke gør...