Flot 2. Halvleg trods alt, men stadig med mange spørgsmålstegn.
Er meget enig i kritikken af Maresca, han virker desværre dumstædig. Sidder lidt og savner Mudryk, når jeg ser Neto og Madueke. I det mindste afsluttede han
Jeg synes det er skræmmende, at to skader til midtbanefolk resulterer i, at vi skal have en mand af KDH løbende rundt på en af de vigtigste pladser i spillet. Hvordan kan vi være så tyndt besat? Burde man ikke have 4 mand på "rimelig" sammenligneligt niveau til de 2 pladser? Glæder mig virkelig til at se hvordan Santos kan overføre sit niveau i den franske liga til PL. Man skulle jo nok have beholdt Ugochukwu. Casadei har heller ikke vist niveau, desværre.