Snak

Mere indhold efter annoncen
Cucu, Caicedo, Chalo og Tosin alle med solide præstationer. James også.

Felix får godt nok ikke vist meget i den tid han får på banen.
Black spider - også god, de to andre et my bedre hos mig

Sanchez, Madueke, Neto, KDH - dumpe karakterer hele vejen rundt

Men 3 point lunede - endelig!
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Flot 2. Halvleg trods alt, men stadig med mange spørgsmålstegn.

Er meget enig i kritikken af Maresca, han virker desværre dumstædig.
Sidder lidt og savner Mudryk, når jeg ser Neto og Madueke. I det mindste afsluttede han
I det mindste kan vi ikke rykke ned nu
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Chalobah med noget nær en perfekt kamp. Defensiven så ikke helt håbløs ud i dag og løste det fint.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vel den mest solide præstation i lang tid, hvor vi får “lukket” kampen midt i 2. Halvleg så vi ikke skal ud i noget cirkus til sidst

Men hold nu op hvor trænger vi til en keeper der udstråler sikkerhed
Cold Palmer gør livet markant bedre 🥶
Det er vildt at maresca fastholder Sanchez som kan ende med at koste en europæisk plads …
Hvor er Guiu henne i alt det her?
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Jeg synes det er skræmmende, at to skader til midtbanefolk resulterer i, at vi skal have en mand af KDH løbende rundt på en af de vigtigste pladser i spillet. Hvordan kan vi være så tyndt besat? Burde man ikke have 4 mand på "rimelig" sammenligneligt niveau til de 2 pladser? Glæder mig virkelig til at se hvordan Santos kan overføre sit niveau i den franske liga til PL. Man skulle jo nok have beholdt Ugochukwu. Casadei har heller ikke vist niveau, desværre.
Vi har optionen til at hive Ugochukwu hjem og det lyder også til at Southampton har forberedt sig på at det kan ske.

Med Lavias konstante skader og Casadei på vej væk, giver det mening. Santos så jeg helst fortsætte hos Strasbourg og blive ved med den udvikling.
Lavia ligner desværre en injury prone
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Annonce