Redigerettirs 21. jan 2025
Jeg er forresten en af dem der er tilhængere af at hente Santos tilbage, når vi nu har skader, tror det vil give ham masser af spilletid og en mulighed for at vænne sig til ligaen før næste sæson, hvor jeg håber han glider ind som en af de fire-fem i rotation på midten (Cai, Lavia, Enzo, Santos,?) synes ikke Ugochukwu har vist nok endnu til at tør satse på ham. Og jeg synes bestemt ikke man skal ud og investere.
Det ville også passe med at løsne op for en udlåning hos Strasbourg, sådan at den nye centerforsvaret vi har købt/køber af dem kan lejes tilbage,
Med den form Santos er i lige nu vil jeg godt ture at placere ham ved siden af Caiscedo direkte fra den franske liga, ja der vil nok være nogle ting men det er der også med de alternativer vi har nu
❤️ Klubber:
- Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech