Snak

Mere indhold efter annoncen
Enzo Maresca har sagt at Enzo og Lavia er ude med muskel skader, Lavia skulle dog være hårdest ramt, man ved stadig ikke hvornår de forventes tilbage.
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Meget spændende med Garnacho! Denne mystiske argentiner, som pludselig tog fodbold-Europa med storm - vil passe som fod i hose hos Chelsea! Præcis den slags type Chelsea mangler! Man stjæler Uniteds største talent!
Argentinsk landsholdsspiller.. Han kunne godt blive dyr! Spændende hvad Boehly pønser på i dette vindue - kunne godt blive rigtig vildt!
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Kan du ikke gå et andet sted hen med din Trolling, kæft det er træls skrevet.
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Di Marzio is reporting that Casadei will be a new Torino player, and it will be finalised on Tuesday. The fee will be around £8.4m-10.1m plus bonuses. There will also be a very high percentage on the future resale, which will be a decent benefit for Chelsea in this deal too.

You’d imagine that with the fee being so low that the sell-on percentage will be very significant indeed, as Chelsea will want to get something extra out of their investment and then out of the sale.

Casadei has only played cup games for Chelsea this season and even then his game time has been few and far between.
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Knockon, fornemmer at du ikke er så begejstret for Garnacho... Fair nok
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej det er dig der er problemet, du har travlt med at smide alt mulige i forskellige tråde, som bare en masse uintelligent snak efter min mening, hvis man kan sige det på et skriftlig forum.
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
moderator
Skru lige ned for trollingen, Mudryk. Det er ikke første gang...
https://kortlink.dk/sudv
Jeg er forresten en af dem der er tilhængere af at hente Santos tilbage, når vi nu har skader, tror det vil give ham masser af spilletid og en mulighed for at vænne sig til ligaen før næste sæson, hvor jeg håber han glider ind som en af de fire-fem i rotation på midten (Cai, Lavia, Enzo, Santos,?) synes ikke Ugochukwu har vist nok endnu til at tør satse på ham. Og jeg synes bestemt ikke man skal ud og investere.

Det ville også passe med at løsne op for en udlåning hos Strasbourg, sådan at den nye centerforsvaret vi har købt/køber af dem kan lejes tilbage,

Med den form Santos er i lige nu vil jeg godt ture at placere ham ved siden af Caiscedo direkte fra den franske liga, ja der vil nok være nogle ting men det er der også med de alternativer vi har nu
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
meget enig KO ... hvorfor investere i noget man selv har gående og samtidig kan løse en udleje udfordring.
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Ham Sarr fra Strasbourg er efter sigende købt fra 25/26 sæsonen, og vil altså ikke være Chelsea-spiller før tidligst til sommer, hvorfor der ikke er noget problematik ifht. udlejning.

Kan godt følge det med Santos, men det lyder til at man slet ikke ser det som vejen at gå. Ugochukwu er måske ikke der endnu, men han kan næsten umuligt fylde mindre inde på midten, end en KDH. Cucurella ender derinde i går aftes, og selv med hans meget begrænsede evner til den rolle, var hans fortsat længder bedre end KDH.
Annonce